Hvad syns i om denne lejlighed ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

morethanperfect

Tutter skriver:

Selfølgelig kan I bo der  Den er super lækker..

Okay Mange tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

morethanperfect

Mormilla skriver:

Nå okay troede at i havde gjort det Håber den er lige så lækker IRL som på billeder

Nej ik endnu .. Ihh jeg vil ha den .. Heh ..

Anmeld

20. februar 2011

morethanperfect

merichs skriver:

Så er der jo ingen ko på isen  Afsted og få den set (så vi kan få en update )

Wee ja . Har skrevet til ham jeg gerne vil se den .. 

Anmeld

20. februar 2011

merichs

morethanperfect skriver:

Wee ja . Har skrevet til ham jeg gerne vil se den .. 

for at den er lige så fin IRL som på billederne.

Anmeld

20. februar 2011

morethanperfect

merichs skriver:

for at den er lige så fin IRL som på billederne.

Tak !  

Anmeld

20. februar 2011

SussieThyssen

morethanperfect skriver:

Hej piger .

Skal lige ha lidt hjælp .

Vi har kigget på en lejlighed som vi syns er viildt fin ! Den er lækker , og okay stor , og billig ! Vi skal bo der i få år, da vi bare skal spare op til noget af et hus , og bare vil ha noget større nu !

Jeg viste min papmor den , og hun blev nærmest helt paf over jeg ville bop der .. Der var hverken have eller noget , og så var der trapper og der kunne man da ik bo med et barn ..

Ved ik helt hvad jeg skal sige .. Nu har jeg så sagt at vi skal ned og se den , og vi selvf. bare kunne sige nej til den hvis det var ..

Men er pludselig blevet helt i tvivl .. Kan man bo her med et barn .. ??? 

http://lejebolig.dk/boliger/51394/billeder/114203.aspx

Er du da vimmer..den er da dejlig.
Bilig kan jo så diskuteres..men går ud fra at det er hvad man betaler der hvor du bor, hvis I vil bo der.
Men dejlig er den..og som de andre siger, så er det JER der skal bo der.
Masser af mennesker har huse med trapper, så hvad er problemet??
Og der er en repos uden for døren..kan der stå en barnevogn der??
For så er der jo ingen ben i at sætte barnet ud og sove lige uden for døren.
Så blæs du bare på hvad MOAR og alle andre siger, hvis det er drømmelejligheden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. februar 2011

morethanperfect

SussieThyssen skriver:

Er du da vimmer..den er da dejlig.
Bilig kan jo så diskuteres..men går ud fra at det er hvad man betaler der hvor du bor, hvis I vil bo der.
Men dejlig er den..og som de andre siger, så er det JER der skal bo der.
Masser af mennesker har huse med trapper, så hvad er problemet??
Og der er en repos uden for døren..kan der stå en barnevogn der??
For så er der jo ingen ben i at sætte barnet ud og sove lige uden for døren.
Så blæs du bare på hvad MOAR og alle andre siger, hvis det er drømmelejligheden.

Kærligst
Sussie

Tak ! JA jeg vil blæse på hende nu i hvert fald .. Heh .. Tror godt der kan stå en barnevogn .. Så ja .. Kan heller ikke se problemet i det .. Hehe ..

Hun sagde også hun syns det var viildt dyrt , men den er jo ret stor og med okay udsigt .. med 4 vær... Dejligt lejlighed ..

Tror vi snupper den

Anmeld

20. februar 2011

XXSS

Selvfølgelig kan du bo der med et barn, der er da mange der bor i lejlighed med barn/børn og som klarer sig fint uden have.

Det eneste jeg ville være nervøs for, var trappen op til værelserne - vi har selv en stejl trappe til første etagen, og hvis man har barn/børn er det bare vigtigt at kunne spærre af - så ja jeg synes godt i kan, hvis i har mulighed for at sætte gitter op :-)

Anmeld

20. februar 2011

morethanperfect

Tanja78 skriver:

Selvfølgelig kan du bo der med et barn, der er da mange der bor i lejlighed med barn/børn og som klarer sig fint uden have.

Det eneste jeg ville være nervøs for, var trappen op til værelserne - vi har selv en stejl trappe til første etagen, og hvis man har barn/børn er det bare vigtigt at kunne spærre af - så ja jeg synes godt i kan, hvis i har mulighed for at sætte gitter op :-)

Okay .. Nu må vi jo hen og se den .. Håber man kan sætte gitter op

Anmeld

20. februar 2011

XXSS

morethanperfect skriver:

Okay .. Nu må vi jo hen og se den .. Håber man kan sætte gitter op

Det håber jeg og krydser jeg for at i kan - vi var længe om at finde et der kunne passe til vores, de har jo som regel alm. mål og det er vores trappe ikke lige, men jeg ved at Olivia var stået på snotten ned, hvis ikke vi havde sat den op - så det er kun for sikkerhedens skyld og jeg kunne bestemt ikke finde på at takke nej til noget jeg selv fandt interessant, blot fordi andre ikke mener at det er ideelt.. Så lyt til din fornuft og dit hjerte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.