Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg var flyttet ind der ser rigtigt dejligt ud det er jo kun for en periode så det med trapperne kan der jo findes ud af. at der ikke er have er jo lige meget der er mange som bor i midst byen med små børn(ingen have deling af fx toilet osv) så er jo intet problem hvis det betyder i kan komme i hus før havde jeg da odt det. og hvis de synes det er forkert kan de vel komme med de ekstra penge det er ikke ens forældres valg. så håber da i finder ud af det!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Tak ! Det har du HELT ret i !
Tak ! Det har du HELT ret i !
Så lidt .. :) har selv været der så man finder hurtig ud af hva man skal gøre .. Men held og lykke .. håber i får den
DLM skriver: lækker lejlighed, og trappen kan da sikres. man kan da sagtens ha en bette der
lækker lejlighed, og trappen kan da sikres. man kan da sagtens ha en bette der
Tak ..
merichs skriver: Ja det burde være nok... Og dem kan man få i forskellige størrelser og modeller så skulle nok kunne lade sig gøre at finde en der passer
Ja det burde være nok... Og dem kan man få i forskellige størrelser og modeller så skulle nok kunne lade sig gøre at finde en der passer
Ihh ja . Jeg tror jeg snupper den
Mormilla skriver: Den er da super fin. Kan ikke se hvorfor du ikke kan bo der med et barn. Hvis man bare har nogen gitter ved trappen er der jo ikke noget galt i at bo der
Den er da super fin. Kan ikke se hvorfor du ikke kan bo der med et barn. Hvis man bare har nogen gitter ved trappen er der jo ikke noget galt i at bo der
Nej vel ? Åh godt godt
Eva. skriver: Det er da vildt billigt ser ud som om den ligger midt i en by..
Det er da vildt billigt ser ud som om den ligger midt i en by..
Ja det gør den også Svendborg på sydfyn
Anitta Kristiansen skriver: jeg var flyttet ind der ser rigtigt dejligt ud det er jo kun for en periode så det med trapperne kan der jo findes ud af. at der ikke er have er jo lige meget der er mange som bor i midst byen med små børn(ingen have deling af fx toilet osv) så er jo intet problem hvis det betyder i kan komme i hus før havde jeg da odt det. og hvis de synes det er forkert kan de vel komme med de ekstra penge det er ikke ens forældres valg. så håber da i finder ud af det!
Tuusind tak for svar
CarinaSB skriver: Så lidt .. har selv været der så man finder hurtig ud af hva man skal gøre .. Men held og lykke .. håber i får den
Så lidt .. har selv været der så man finder hurtig ud af hva man skal gøre .. Men held og lykke .. håber i får den
Mange tak ! Det håber jeg også
Znuzke skriver: Den er da super! Man kan jo sætte trappegitter op oppe og nede, og hvis man skal have frisk luft, så findes der jo parker og legepladser. Jeg ville ikke have den mindste betænkelighed ved at bo i den lejlighed med børn.
Den er da super! Man kan jo sætte trappegitter op oppe og nede, og hvis man skal have frisk luft, så findes der jo parker og legepladser.
Jeg ville ikke have den mindste betænkelighed ved at bo i den lejlighed med børn.
Okay ! Tak for svar ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128