Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja84 skriver: Synes da ikke det er et problem at i går fra at have en have, og til at bo i lejlighed, når i synes det er alt for småt, og synes det ser ud til at være en fin lejlighed, og synes i selv den er lækker og i har lyst, så op i .... hvad svigermor synes, det er jo ikke hender der skal bo der, men jer, og så længe i bliver glade er det jo helt klart vigtigst
Synes da ikke det er et problem at i går fra at have en have, og til at bo i lejlighed, når i synes det er alt for småt, og synes det ser ud til at være en fin lejlighed, og synes i selv den er lækker og i har lyst, så op i .... hvad svigermor synes, det er jo ikke hender der skal bo der, men jer, og så længe i bliver glade er det jo helt klart vigtigst
Heh jaa ..
Tak for svar , du har jo helt ret
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Ja især hende .. Har altid fulgt hendes råd , men nu det slut Tjo , men vi skrev sammen på mail , og pludselig svarer han mig ik mere .. Hmm .. Tror jeg ringer til ham i morgen .. Der skal jeg også ringe til kirkekontoret
Ja især hende ..
Har altid fulgt hendes råd , men nu det slut
Tjo , men vi skrev sammen på mail , og pludselig svarer han mig ik mere .. Hmm .. Tror jeg ringer til ham i morgen .. Der skal jeg også ringe til kirkekontoret
Ja oki det er da lidt mærkeligt så..Ville også bare ringe så - ikk den ryger til en anden!Og haha ja nogengange må man gå uden om rådene
Lou87 skriver: Ja oki det er da lidt mærkeligt så..Ville også bare ringe så - ikk den ryger til en anden!Og haha ja nogengange må man gå uden om rådene
Ja ! Og sidste gang var det heller ik hendes råd jeg sku ha fulgt
morethanperfect skriver: Ja ! Og sidste gang var det heller ik hendes råd jeg sku ha fulgt
Nå ?? Jamen så er det da også bare at gi den gas
Lou87 skriver: Nå ?? Jamen så er det da også bare at gi den gas
I will Og der passer bordet jo lige ind altså .
morethanperfect skriver: I will Og der passer bordet jo lige ind altså .
Haha ja det kan jeg godt se, så er man jo nødt til og ha det griner..Jeg er også den type der indretter inden jeg er flyttet ind nærmest
Lou87 skriver: Haha ja det kan jeg godt se, så er man jo nødt til og ha det griner..Jeg er også den type der indretter inden jeg er flyttet ind nærmest
Ihh , nu håber jeg på begge dele Haha ..
Har ikke læst alle svar.. Men sys det ser virkelig lækkert ud... Og hvis det er fordi man er bange for barnet kravler på trapper og kommer til skade hedder det bare børnegitter
morethanperfect skriver: Ihh , nu håber jeg på begge dele Haha ..
Hihi pas nu på ikk og blive skuffet
Lou87 skriver: Hihi pas nu på ikk og blive skuffet
Ja ... Det er jo lige det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128