Hvad syns i om denne lejlighed ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Lou87

morethanperfect skriver:

Hej piger .

Skal lige ha lidt hjælp .

Vi har kigget på en lejlighed som vi syns er viildt fin ! Den er lækker , og okay stor , og billig ! Vi skal bo der i få år, da vi bare skal spare op til noget af et hus , og bare vil ha noget større nu !

Jeg viste min papmor den , og hun blev nærmest helt paf over jeg ville bop der .. Der var hverken have eller noget , og så var der trapper og der kunne man da ik bo med et barn ..

Ved ik helt hvad jeg skal sige .. Nu har jeg så sagt at vi skal ned og se den , og vi selvf. bare kunne sige nej til den hvis det var ..

Men er pludselig blevet helt i tvivl .. Kan man bo her med et barn .. ??? 

http://lejebolig.dk/boliger/51394/billeder/114203.aspx

Ser da super lækker ud!
Og nu ved jeg ik om det var trapper udenfor eller inde din papmor tænkte på.. Men altså vi bor også i to plan, og man sætter jo bare træppegitter for - længere er den ik!?

Og det er vel op til en selv om man vil på et sted hvor der er langt op til lejligheden, altså etage mæssigt..
Man ska jo bare overveje det med barnevogn osv..
Og ja det da trist der ingen have er, men hvis der er grønt i nærheden går det vel nok for nogle år!

Vi har også kun et lille rækkehus med lille have.. men vi klarer os fint her de næste 5 års tid det helt sikkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

morethanperfect

Lou87 skriver:

Ser da super lækker ud!
Og nu ved jeg ik om det var trapper udenfor eller inde din papmor tænkte på.. Men altså vi bor også i to plan, og man sætter jo bare træppegitter for - længere er den ik!?

Og det er vel op til en selv om man vil på et sted hvor der er langt op til lejligheden, altså etage mæssigt..
Man ska jo bare overveje det med barnevogn osv..
Og ja det da trist der ingen have er, men hvis der er grønt i nærheden går det vel nok for nogle år!

Vi har også kun et lille rækkehus med lille have.. men vi klarer os fint her de næste 5 års tid det helt sikkert

Taak for dit svar .. Tror det er både inde og ude hun tænker på .. Hehe .

Har også skrevet til ham vi godt vil se den , men han har ik svaret  

Anmeld

23. februar 2011

jannebjerre

Den ser super skøn ud - kan godt forstå du er faldet pladask for den

Vi har også trapper herhjemme i vores rækkehus og Felix på 11mdr kan godt kravle op af dem, men ikke ned hehe  Så vi har bare trappe gitter i begge ender og det fungere super fint 

Han har så en balje med legetøj og ja..faktisk alt hans legetøj næsten hernede og kun få ting der ikke rigtig interessere ham ovenpå, på hans værelse

Så GO FOR IT!!!

Anmeld

23. februar 2011

morethanperfect

jannebjerre skriver:

Den ser super skøn ud - kan godt forstå du er faldet pladask for den

Vi har også trapper herhjemme i vores rækkehus og Felix på 11mdr kan godt kravle op af dem, men ikke ned hehe  Så vi har bare trappe gitter i begge ender og det fungere super fint 

Han har så en balje med legetøj og ja..faktisk alt hans legetøj næsten hernede og kun få ting der ikke rigtig interessere ham ovenpå, på hans værelse

Så GO FOR IT!!!

Ihh så kan det sagtens gå jo .. Jeg håber også vi får den ! 

Anmeld

23. februar 2011

jannebjerre

morethanperfect skriver:

Ihh så kan det sagtens gå jo .. Jeg håber også vi får den ! 

Ja no problemos 

Anmeld

23. februar 2011

Kløver

Ja dte det synes jeg da sagtens, det er da en lækker lejlighed, og det er jo ikke alle som har mulighed for at bo et sted med have, og så er dre jo andre muligheder. Et gitter for trappen, så er det problem da også løst

personligt ville jeg ikke vælge et sted med trapper, bor selv med trapper, og skulle vi finde et nyt hus så blev det helt sikkert et 1 plans hus, men det kan sagtens fungere at bo et sted med trapper, vi bor på 3 etager

Anmeld

23. februar 2011

morethanperfect

Maja84 skriver:

Ja dte det synes jeg da sagtens, det er da en lækker lejlighed, og det er jo ikke alle som har mulighed for at bo et sted med have, og så er dre jo andre muligheder. Et gitter for trappen, så er det problem da også løst

personligt ville jeg ikke vælge et sted med trapper, bor selv med trapper, og skulle vi finde et nyt hus så blev det helt sikkert et 1 plans hus, men det kan sagtens fungere at bo et sted med trapper, vi bor på 3 etager

Vi bor et sted med have nu , det er bare alt for småt

Okay Tak for svar

Anmeld

23. februar 2011

Lou87

morethanperfect skriver:

Taak for dit svar .. Tror det er både inde og ude hun tænker på .. Hehe .

Har også skrevet til ham vi godt vil se den , men han har ik svaret  

Okay, det vel en smags sag for en selv hva man vil..
Men er det ikke bare typsk at en eller anden altid ska komme med en dum kommentar hihi.

Okay det var da irriterende.. er der ikk noget nummer til ham ?

Anmeld

23. februar 2011

Kløver

morethanperfect skriver:

Vi bor et sted med have nu , det er bare alt for småt

Okay Tak for svar

Synes da ikke det er et problem at i går fra at have en have, og til at bo i lejlighed, når i synes det er alt for småt, og synes det ser ud til at være en fin lejlighed, og synes i selv den er lækker og i har lyst, så op i .... hvad svigermor synes, det er jo ikke hender der skal bo der, men jer, og så længe i bliver glade er det jo helt klart vigtigst

Anmeld

23. februar 2011

morethanperfect

Lou87 skriver:

Okay, det vel en smags sag for en selv hva man vil..
Men er det ikke bare typsk at en eller anden altid ska komme med en dum kommentar hihi.

Okay det var da irriterende.. er der ikk noget nummer til ham ?

Ja især hende .. 

Har altid fulgt hendes råd , men nu det slut

Tjo , men vi skrev sammen på mail , og pludselig svarer han mig ik mere .. Hmm .. Tror jeg ringer til ham i morgen .. Der skal jeg også ringe til kirkekontoret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.