Hvad syns i om denne lejlighed ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.308 visninger
79 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

morethanperfect

Hej piger .

Skal lige ha lidt hjælp .

Vi har kigget på en lejlighed som vi syns er viildt fin ! Den er lækker , og okay stor , og billig ! Vi skal bo der i få år, da vi bare skal spare op til noget af et hus , og bare vil ha noget større nu !

Jeg viste min papmor den , og hun blev nærmest helt paf over jeg ville bop der .. Der var hverken have eller noget , og så var der trapper og der kunne man da ik bo med et barn ..

Ved ik helt hvad jeg skal sige .. Nu har jeg så sagt at vi skal ned og se den , og vi selvf. bare kunne sige nej til den hvis det var ..

Men er pludselig blevet helt i tvivl .. Kan man bo her med et barn .. ??? 

http://lejebolig.dk/boliger/51394/billeder/114203.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

CarinaSB

morethanperfect skriver:

Hej piger .

Vi har kigget på en lejlighed som vi syns er viildt fin ! Den er lækker , og okay stor , og billig ! Vi skal bo der i få år, da vi bare skal spare op til noget af et hus , og bare vil ha noget større nu !

Jeg viste min papmor den , og hun blev nærmest helt paf over jeg ville bop der .. Der var hverken have eller noget , og så var der trapper og der kunne man da ik bo med et barn ..

Ved ik helt hvad jeg skal sige .. Nu har jeg så sagt at vi skal ned og se den , og vi selvf. bare kunne sige nej til den hvis det var ..

Den er super lækker .. Jeg har det bare sådan at hvis folk siger noget .. jamen det er jo ikke dem der skal bo der .. Hvis det er en i vil ha .. så tag den .. Der er ikke andre der skal bestemmt hvor eller hvordan i skal bo .. :)

Anmeld

20. februar 2011

MaliksMor

morethanperfect skriver:

Hej piger .

SELVF kan du bo der med et barn

Hvis i kan lide den efter at have været nede og se den, er det da bare at springe på Synes den er super lækker..

Anmeld

20. februar 2011

Mutti2B

Den er da vildt lækker . Et gitter for trappen og så er den da i vinkel

Anmeld

20. februar 2011

morethanperfect

CarinaSB skriver:

Den er super lækker .. Jeg har det bare sådan at hvis folk siger noget .. jamen det er jo ikke dem der skal bo der .. Hvis det er en i vil ha .. så tag den .. Der er ikke andre der skal bestemmt hvor eller hvordan i skal bo ..

Ja , men det bare irriterende . 

Anmeld

20. februar 2011

maria_wlt

morethanperfect skriver:

Hej piger .

Kan ikke se noget problem.. Det er jo kun et spørgsmål om man orker at gå op og ned med barnets ting osv..

Hvad er størrelsen og prisen??

Anmeld

20. februar 2011

merichs

Synes det ser ud til at være en fin lejlighed. Mht trapperne så er der jo bare noget sikkerhed man skal tage hensyn til, det burde ikke give de store problemer . Vi har også trapper i vores hus.

Anmeld

20. februar 2011

CarinaSB

morethanperfect skriver:

Ja , men det bare irriterende . 

Det kan jeg kun give dig ret i .. men så må du skære igennem .. Du er en voksen kvinde .. Og det er dig som skal tage valget .. så må de syntes om det eller lade vær .. Og så holde deres kæft og bare støtte dig i hva du gør .. :)

Anmeld

20. februar 2011

morethanperfect

CamillaRH skriver:

SELVF kan du bo der med et barn

Hvis i kan lide den efter at have været nede og se den, er det da bare at springe på Synes den er super lækker..

Mange tak . Er nemlig også faldet for den !

Anmeld

20. februar 2011

ekzunz

Den er da super! Man kan jo sætte trappegitter op oppe og nede, og hvis man skal have frisk luft, så findes der jo parker og legepladser.

Jeg ville ikke have den mindste betænkelighed ved at bo i den lejlighed med børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.