Mega pisse ulækkert...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Steph_Laurits

quar20 skriver:

Nej ikke andet end at jeg mandag var derned og sku snakke med en anden der også har oplevet nødagtig det sammen på samme dag..!!

Føj da!

for at h*n bliver nupset hurtigt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

quar20

StephanieJ skriver:

Føj da!

for at h*n bliver nupset hurtigt!

ja det håber og ber jeg godt nok også til

Anmeld

26. februar 2011

kamtok

Fy for h...... hvor er det bare klamt og skræmmende.. Håber virkelig at politiet får fat i ham/hende, så børnefamilierne i Randers og omegn kan få fred og ro i sindet igen.. 

Jeg mener at kunne huske, at der for ikke ret lang tid siden var en anden herinde der skrev om "blemanden" og denne person skrev præcis det samme som dig mht. ikke at kunne høre om det var en mand eller kvinde. 

Anmeld

8. april 2011

Lunae

quar20 skriver:

Jeg har haft nogle babyting til salg på guloggratis i et godt stykke tid nu her, og har samtidig haft en blespand til salg derinde inkl. en potte og hoved/halefad..!!

Så får jeg så en opringning nu her til aften som lyder følgende:

Mig : Hej det er Maria

Person : Hej - jeg kan se via. guloggratis at du har en blespand, potte og et hovedhalefad til salg. har du det stadig?

M : Ja det har jeg da.

P : Har du så ikke små børn længere?

M : Hmm jo men vi bruger ikke tingene og de står bare og fylder - derfor sælger jeg det.

P : Jamen bruger dine børn ikke bleer længere?

M : Ej nu syntes jeg du bliver personlig. Vil du købe det eller?

P : Nej tak - jeg ville bare høre om jeg ikke må overtager nogle bleer fra dine børn.

M : HVAD SNAKKER DU OM? - Og hvor HELVED ved du fra at jeg har flere børn?

P : Jeg har været i din skraldespand og taget nogle brugte bleer.

M : Du er fandme for meget du er.

Jeg lægger så på..

5min efter ringer telefonen igen.

M : Hej det er Maria

P : Du har et stor og lille barn ikke.

M : NU STOPPER DU SIMPELTHEN.

P : Jamen du har str. 6 og str. 2 bleer i din skraldespand.

M : Jeg kontakter nu politiet - jeg vil simpelthen ikke finde mig i det her mere.

P : De kan ikke fange mig - men jeg kan fange dig.

Også blir der lagt på...

Spørg lige om jeg sidder og ryster og er klam overalt..!! Har nu kontakte politiet og de fortæller så at der er mange hundrede anmeldeser som minde rmeget om vores dog siger personen ikke noget om størrelserne på bleerne, så det beviser jo så at personen der ringer virkelig gør noget ud af det... ...!!

Så en opfordring til jer der sælger ting - lad vær med at skrive telefonnummer...!! Min telefon kimer helt vildt endnu, og Politiet sagde at jeg først måtte tage den igen om 30min. Først der kan de få sat sporring på..!! ARHH

Øv at jeg først har set dit indlæg nu! Jeg har desværre den klamme mand til at ringe nu! Synes virkelig, at det er uhyggeligt!!

Anmeld

8. april 2011

tinasmor

Lunae skriver:

Øv at jeg først har set dit indlæg nu! Jeg har desværre den klamme mand til at ringe nu! Synes virkelig, at det er uhyggeligt!!

Ej for pokker. Stakkels dig.

Anmeld

8. april 2011

quar20

Lunae skriver:

Ej hvor er jeg ked af det på dine vejne...!!

Det er så ulækkert, men sku også lidt hårdt psykisk for man tænker sku over det personen siger..!!

Anmeld

8. april 2011

Lunae

quar20 skriver:

Ej hvor er jeg ked af det på dine vejne...!!

Det er så ulækkert, men sku også lidt hårdt psykisk for man tænker sku over det personen siger..!!

Ja nemlig! Overvejede også at melde ham, men nu har kæresten og jeg aftalt, at han tager min telefon hver gang den ringer hemmeligt! Hvorfor filan kan man ikke stoppe ham?

Anmeld

8. april 2011

Mor til L&S

Lunae skriver:

Ja nemlig! Overvejede også at melde ham, men nu har kæresten og jeg aftalt, at han tager min telefon hver gang den ringer hemmeligt! Hvorfor filan kan man ikke stoppe ham?

Ej hvor uhyggeligt

har du også ting til salg siden han har dir nr??? Og været i din skraldespand??

Øv hvor synd for Jer..

Anmeld

8. april 2011

PsychedeliC

quar20 skriver:

Jeg har haft nogle babyting til salg på guloggratis i et godt stykke tid nu her, og har samtidig haft en blespand til salg derinde inkl. en potte og hoved/halefad..!!

Så får jeg så en opringning nu her til aften som lyder følgende:

Mig : Hej det er Maria

Person : Hej - jeg kan se via. guloggratis at du har en blespand, potte og et hovedhalefad til salg. har du det stadig?

M : Ja det har jeg da.

P : Har du så ikke små børn længere?

M : Hmm jo men vi bruger ikke tingene og de står bare og fylder - derfor sælger jeg det.

P : Jamen bruger dine børn ikke bleer længere?

M : Ej nu syntes jeg du bliver personlig. Vil du købe det eller?

P : Nej tak - jeg ville bare høre om jeg ikke må overtager nogle bleer fra dine børn.

M : HVAD SNAKKER DU OM? - Og hvor HELVED ved du fra at jeg har flere børn?

P : Jeg har været i din skraldespand og taget nogle brugte bleer.

M : Du er fandme for meget du er.

Jeg lægger så på..

5min efter ringer telefonen igen.

M : Hej det er Maria

P : Du har et stor og lille barn ikke.

M : NU STOPPER DU SIMPELTHEN.

P : Jamen du har str. 6 og str. 2 bleer i din skraldespand.

M : Jeg kontakter nu politiet - jeg vil simpelthen ikke finde mig i det her mere.

P : De kan ikke fange mig - men jeg kan fange dig.

Også blir der lagt på...

Spørg lige om jeg sidder og ryster og er klam overalt..!! Har nu kontakte politiet og de fortæller så at der er mange hundrede anmeldeser som minde rmeget om vores dog siger personen ikke noget om størrelserne på bleerne, så det beviser jo så at personen der ringer virkelig gør noget ud af det... ...!!

Så en opfordring til jer der sælger ting - lad vær med at skrive telefonnummer...!! Min telefon kimer helt vildt endnu, og Politiet sagde at jeg først måtte tage den igen om 30min. Først der kan de få sat sporring på..!! ARHH

Er der kommet en opdatering på sagen? Jeg mindes noget om at i ringede til politiet og jeres tlf blev afhørt men er der sket mere i sagen?

Anmeld

8. april 2011

quar20

PsychedeliC skriver:

Er der kommet en opdatering på sagen? Jeg mindes noget om at i ringede til politiet og jeres tlf blev afhørt men er der sket mere i sagen?

Der var en masse igang.. Han blev ved med at ringe og sige en masse ting som han KUN kunne vide HVIS HAN virkelig havde været ved vores hjem..!! DERFOR holdt politiet herude en HEL nat..!! De fangede en - men det var IKKE ham..

Til sidst sluttede det med at jeg modtog et opkald for personen sagde UNDSKYLD også hørte jeg ikke mere..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.