Mega pisse ulækkert...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

quar20

Lunae skriver:

Ja nemlig! Overvejede også at melde ham, men nu har kæresten og jeg aftalt, at han tager min telefon hver gang den ringer hemmeligt! Hvorfor filan kan man ikke stoppe ham?

arhh altså det fandme irriterende..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Lunae

Mor til Liva skriver:

Ej hvor uhyggeligt

har du også ting til salg siden han har dir nr??? Og været i din skraldespand??

Øv hvor synd for Jer..

Ja, et puslebord! Jeg ved ikke om han har været i vores skraldespand! Så snart han spurgte om vi havde blebørn lagde jeg på og lod manden tage den!! Ham vil han ikke snakke med!

Anmeld

8. april 2011

PsychedeliC

quar20 skriver:

Der var en masse igang.. Han blev ved med at ringe og sige en masse ting som han KUN kunne vide HVIS HAN virkelig havde været ved vores hjem..!! DERFOR holdt politiet herude en HEL nat..!! De fangede en - men det var IKKE ham..

Til sidst sluttede det med at jeg modtog et opkald for personen sagde UNDSKYLD også hørte jeg ikke mere..!!

Puuha... virkelig ubehaligt men det er rart det er stoppet men man kan ikke vel føle sig 100% tryk efter sådan noget kunne jeg forstille mig 

Anmeld

8. april 2011

Mor til L&S

Lunae skriver:

Ja, et puslebord! Jeg ved ikke om han har været i vores skraldespand! Så snart han spurgte om vi havde blebørn lagde jeg på og lod manden tage den!! Ham vil han ikke snakke med!

Ej hvor uhyggeligt altså - for helt ondt i maven over det!

Lidt pudsigt at I begge to herinde fra har hørt fra ham - bor I tæt på hinanden eller mon han ringer rundt til hele DK?

Sys bare det var mærkeligt at I begge har hørt fra ham..

Anmeld

8. april 2011

millesofie

ej sikke noget

jeg håber at politiet for fingeren ud bag i og finder ham

gud hvor er jeg glad for at jeg bruger stofbleer lige nu

men hvor er det ubehageligt at der sidder et så forskruet et menneske et sted og samler på brugte bleer

Anmeld

8. april 2011

Lunae

Mor til Liva skriver:

Ej hvor uhyggeligt altså - for helt ondt i maven over det!

Lidt pudsigt at I begge to herinde fra har hørt fra ham - bor I tæt på hinanden eller mon han ringer rundt til hele DK?

Sys bare det var mærkeligt at I begge har hørt fra ham..

Helt vildt! Jeg har googlet blemanden og det tyder på, at vi ikke er ene om disse oplevelser! Han har været vidt omkring og det forsætter og forsætter! Skræmmende at politiet ikke kan gøre noget!

Anmeld

8. april 2011

Mor til L&S

Lunae skriver:

Helt vildt! Jeg har googlet blemanden og det tyder på, at vi ikke er ene om disse oplevelser! Han har været vidt omkring og det forsætter og forsætter! Skræmmende at politiet ikke kan gøre noget!

Ja det forstår man da ikke!!

Håber ikke I hører mere til ham...

God weekend

Anmeld

8. april 2011

hamahanita

Jeg har oplevet det samme i sidste uge. Havde sat nogle bleer til salg, som min datter ikke kunne bruge. Tænke sq ikke lige over at der ville være en psykopat der ville ringe. Da han ringer første gang, og spørger til bleerne og om jeg ikke har blebørn længere, går der ikke mange sekunder, før jeg smækker på, bare fordi han lød vildt klam. Men han bliver ved med at ringe, så jeg tager den igen, hvor han siger at han har rodet i min skraldespand. Svare at det tror jeg sq ikke på og smækker på igen. 

Ringer så til politiet for at høre om hvad jeg skal gøre ved idioten, nu hvor han ringer fra privatnr.

De siger jeg skal lade være med at tage telefonen, og hvis han ikke stopper efter et par dage, skulle jeg ringe igen.

Han forsatte med at ringe de næste to gange, tror sq at han ringede til mig halvtres gange i løbet af dagen, han stoppede desværre før min mand kom hjem, ellers havde han sq fået lov til at få en snak med ham.

Men kan ikke forstå, når i snakker om Randers, fordi de sagde at han var fra Thisted og i følge hende jeg snakkede med, vidste de godt hvem han er og at han er ganske ufarlig.

Så bliver da lidt utryg over at læse hvad du har været udsat for.

Anmeld

8. april 2011

mor til Isabel,Shane og Caitlin

FY FOR SATAN siger jeg bare... nu har jeg læst alle kommentare..og jeg får virkelig kuldegysninger.......

Jeg håber næsten stoderen tage de dersens bleer på og bliver SÅ SYG af det.... så kan han sgu lærer det.. FY for SATAN klammert..

Anmeld

9. april 2011

CamillaSoefelt

quar20 skriver:

Jeg har haft nogle babyting til salg på guloggratis i et godt stykke tid nu her, og har samtidig haft en blespand til salg derinde inkl. en potte og hoved/halefad..!!

Så får jeg så en opringning nu her til aften som lyder følgende:

Mig : Hej det er Maria

Person : Hej - jeg kan se via. guloggratis at du har en blespand, potte og et hovedhalefad til salg. har du det stadig?

M : Ja det har jeg da.

P : Har du så ikke små børn længere?

M : Hmm jo men vi bruger ikke tingene og de står bare og fylder - derfor sælger jeg det.

P : Jamen bruger dine børn ikke bleer længere?

M : Ej nu syntes jeg du bliver personlig. Vil du købe det eller?

P : Nej tak - jeg ville bare høre om jeg ikke må overtager nogle bleer fra dine børn.

M : HVAD SNAKKER DU OM? - Og hvor HELVED ved du fra at jeg har flere børn?

P : Jeg har været i din skraldespand og taget nogle brugte bleer.

M : Du er fandme for meget du er.

Jeg lægger så på..

5min efter ringer telefonen igen.

M : Hej det er Maria

P : Du har et stor og lille barn ikke.

M : NU STOPPER DU SIMPELTHEN.

P : Jamen du har str. 6 og str. 2 bleer i din skraldespand.

M : Jeg kontakter nu politiet - jeg vil simpelthen ikke finde mig i det her mere.

P : De kan ikke fange mig - men jeg kan fange dig.

Også blir der lagt på...

Spørg lige om jeg sidder og ryster og er klam overalt..!! Har nu kontakte politiet og de fortæller så at der er mange hundrede anmeldeser som minde rmeget om vores dog siger personen ikke noget om størrelserne på bleerne, så det beviser jo så at personen der ringer virkelig gør noget ud af det... ...!!

Så en opfordring til jer der sælger ting - lad vær med at skrive telefonnummer...!! Min telefon kimer helt vildt endnu, og Politiet sagde at jeg først måtte tage den igen om 30min. Først der kan de få sat sporring på..!! ARHH

Ej hvor spooky;/. Mystisk ide og gøre sådan noget. Klamme svin!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.