Mega pisse ulækkert...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

Chamomile

Jeg krydser fingre for, at politiet har den rigtige til afhørring- så han kan blive stoppet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Chamomile

Jeg krydser fingre for, at politiet har den rigtige til afhørring- så han kan blive stoppet.

Anmeld

19. februar 2011

Lone Jakobsen

nu har jeg kun læst ca halvdelen af svarene... så kan ske at jeg gentager nogen.

jeg har desværre hørt om det før. de kalder ham/hende for blemanden, og han har ringet meget til dagplejere i Randers området.

jeg er glad for at de nu gør noget aktivt ved det, og håber det er den rigtige de har inde til afhøring. personen er sørme syg, og kan godt forstå du er rystet.

Lone

som er lidt trist over at du og din mand er så uvenner at du ikke kan kravle ind til ham og be ham trøste dig i den her ubehagelig situation.

Anmeld

19. februar 2011

majhan11

quar20 skriver:

Jeg har haft nogle babyting til salg på guloggratis i et godt stykke tid nu her, og har samtidig haft en blespand til salg derinde inkl. en potte og hoved/halefad..!!

Så får jeg så en opringning nu her til aften som lyder følgende:

Mig : Hej det er Maria

Person : Hej - jeg kan se via. guloggratis at du har en blespand, potte og et hovedhalefad til salg. har du det stadig?

M : Ja det har jeg da.

P : Har du så ikke små børn længere?

M : Hmm jo men vi bruger ikke tingene og de står bare og fylder - derfor sælger jeg det.

P : Jamen bruger dine børn ikke bleer længere?

M : Ej nu syntes jeg du bliver personlig. Vil du købe det eller?

P : Nej tak - jeg ville bare høre om jeg ikke må overtager nogle bleer fra dine børn.

M : HVAD SNAKKER DU OM? - Og hvor HELVED ved du fra at jeg har flere børn?

P : Jeg har været i din skraldespand og taget nogle brugte bleer.

M : Du er fandme for meget du er.

Jeg lægger så på..

5min efter ringer telefonen igen.

M : Hej det er Maria

P : Du har et stor og lille barn ikke.

M : NU STOPPER DU SIMPELTHEN.

P : Jamen du har str. 6 og str. 2 bleer i din skraldespand.

M : Jeg kontakter nu politiet - jeg vil simpelthen ikke finde mig i det her mere.

P : De kan ikke fange mig - men jeg kan fange dig.

Også blir der lagt på...

Spørg lige om jeg sidder og ryster og er klam overalt..!! Har nu kontakte politiet og de fortæller så at der er mange hundrede anmeldeser som minde rmeget om vores dog siger personen ikke noget om størrelserne på bleerne, så det beviser jo så at personen der ringer virkelig gør noget ud af det... ...!!

Så en opfordring til jer der sælger ting - lad vær med at skrive telefonnummer...!! Min telefon kimer helt vildt endnu, og Politiet sagde at jeg først måtte tage den igen om 30min. Først der kan de få sat sporring på..!! ARHH

jeg har haft samme oplevelse som dig her for et stykke tid siden, bortset fra ble størrelserne, det var pisse ulækkert og jeg blev pisse bange, til mig sagde han dog at han boede lige i nærheden af mig.... efter 3 opringning tog min kæreste den 3 gange og stoppede det heldigvis, så jeg fik ikke meldt det til politiet men kan da stadig få det rigtig skidt hvis jeg ser nogen mænd som jeg ikke lige har set før i nærheden hvor vi bor..... det er såå klamt og jeg håber inderligt at han blir fanget hvis det er den samme...

så kan sagtens sætte mig ind i din situation og føler med dig søde

Anmeld

20. februar 2011

Benjamins'mor

Alberts/ skriver:

Okay(;

jamen tror hun bor på 1. hun er lidt sær(; hun kommer tit ved tom ham med schæferen

Okay, det ved jeg ikke lige hvem er. Havde jeg bare ikke hørt.

Men ved godt hvem Tom og hans kæreste er.

Anmeld

20. februar 2011

Alberts/

benjamins'mor skriver:

Okay, det ved jeg ikke lige hvem er. Havde jeg bare ikke hørt.

Men ved godt hvem Tom og hans kæreste er.

ja, *suk* hvem ved dog ikke hvem det er haha(; det er en frygtelig blok vi bor i(;

Anmeld

20. februar 2011

Benjamins'mor

Alberts/ skriver:

ja, *suk* hvem ved dog ikke hvem det er haha(; det er en frygtelig blok vi bor i(;

Ja. Kæresten er lidt sær, hun snakker altid til mig og Kristian når vi går forbi. Og er jeg ude og ryge og de skal ned med hunden, så gemmer jeg mig altid bag muren for de ikke skal se mig. For ellers råber de altid og står og snakker osv.

Anmeld

20. februar 2011

metski83

Fy for den lede, det er sku for sygt og klamt

Anmeld

20. februar 2011

quar20

UPDATE :

Det var DESVÆRRE ikke den pågældende person - Har dog heldigvis kun haft 1 opkald og der lagde personen på temmelig hurtigt..!!

Politiet ringede idag kl. 8.30 - for at fortælle at jeg åbenbart IKKE er den eneste der har fået de opkald her i weekenden..!! og Politiet afventer nu på det næste opkald - hvis der ellers kommet et opkald mere..!! - vi skal ind og snakke på Politistationen på mandag - mig og hende den anden for at snakke om hvad han har sagt og om der er nogen sammenhæng..!!

Anmeld

20. februar 2011

Frk.S

quar20 skriver:

UPDATE :

Det var DESVÆRRE ikke den pågældende person - Har dog heldigvis kun haft 1 opkald og der lagde personen på temmelig hurtigt..!!

Politiet ringede idag kl. 8.30 - for at fortælle at jeg åbenbart IKKE er den eneste der har fået de opkald her i weekenden..!! og Politiet afventer nu på det næste opkald - hvis der ellers kommet et opkald mere..!! - vi skal ind og snakke på Politistationen på mandag - mig og hende den anden for at snakke om hvad han har sagt og om der er nogen sammenhæng..!!

ÆV! Han skal bare fanges! 

Jeg kan altså ikke forstå, at politiet ikke får nummeret udleveret fra teleselskabet - det må da kunne lade sig gøre?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.