quar20 skriver:
Jeg har haft nogle babyting til salg på guloggratis i et godt stykke tid nu her, og har samtidig haft en blespand til salg derinde inkl. en potte og hoved/halefad..!!
Så får jeg så en opringning nu her til aften som lyder følgende:
Mig : Hej det er Maria
Person : Hej - jeg kan se via. guloggratis at du har en blespand, potte og et hovedhalefad til salg. har du det stadig?
M : Ja det har jeg da.
P : Har du så ikke små børn længere?
M : Hmm jo men vi bruger ikke tingene og de står bare og fylder - derfor sælger jeg det.
P : Jamen bruger dine børn ikke bleer længere?
M : Ej nu syntes jeg du bliver personlig. Vil du købe det eller?
P : Nej tak - jeg ville bare høre om jeg ikke må overtager nogle bleer fra dine børn.
M : HVAD SNAKKER DU OM? - Og hvor HELVED ved du fra at jeg har flere børn?
P : Jeg har været i din skraldespand og taget nogle brugte bleer.
M : Du er fandme for meget du er.
Jeg lægger så på..
5min efter ringer telefonen igen.
M : Hej det er Maria
P : Du har et stor og lille barn ikke.
M : NU STOPPER DU SIMPELTHEN.
P : Jamen du har str. 6 og str. 2 bleer i din skraldespand.
M : Jeg kontakter nu politiet - jeg vil simpelthen ikke finde mig i det her mere.
P : De kan ikke fange mig - men jeg kan fange dig.
Også blir der lagt på...
Spørg lige om jeg sidder og ryster og er klam overalt..!! Har nu kontakte politiet og de fortæller så at der er mange hundrede anmeldeser som minde rmeget om vores dog siger personen ikke noget om størrelserne på bleerne, så det beviser jo så at personen der ringer virkelig gør noget ud af det...
...!!
Så en opfordring til jer der sælger ting - lad vær med at skrive telefonnummer...!! Min telefon kimer helt vildt endnu, og Politiet sagde at jeg først måtte tage den igen om 30min. Først der kan de få sat sporring på..!! ARHH
Jamen altså... ved slet ikke hvad jeg skal sige.. men din besked er hermed husket, intet tlf nummer..!
Håber de finder frem til den gut, for det er da virkelig noget så ubehageligt
!
MANGE
og en masse
for at det stopper.