Mega pisse ulækkert...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

Alberts/

benjamins'mor skriver:

Ja. Kæresten er lidt sær, hun snakker altid til mig og Kristian når vi går forbi. Og er jeg ude og ryge og de skal ned med hunden, så gemmer jeg mig altid bag muren for de ikke skal se mig. For ellers råber de altid og står og snakker osv.

ja og min naboog jeres underbo herre gud man!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Benjamins'mor

Alberts/ skriver:

ja og min naboog jeres underbo herre gud man!

Hun er SÅ træls!

Anmeld

20. februar 2011

Alberts/

benjamins'mor skriver:

Hun er SÅ træls!

mega. det er frygteligt,

Anmeld

20. februar 2011

Benjamins'mor

Alberts/ skriver:

mega. det er frygteligt,

Ja.

Anmeld

20. februar 2011

eElak

CarinaSB skriver:

min veninde blev ringet op af den samme .. Han sagde os at han hentede bleer i hendes skraldespand .. Hun begyndte og grine og sige mange tak så er der mere plads derude .. siden har han ikke ringet til hende ..

Jeg ville sq også fyre det samme af, hvis det var mig som havde sådan en stodder i røret.. 

Anmeld

20. februar 2011

CarinaSB

KaLee skriver:

Jeg ville sq også fyre det samme af, hvis det var mig som havde sådan en stodder i røret.. 

Hehe .. Men det hjalp da .. Han har aldrig ringet til hende siden .. :)

Anmeld

20. februar 2011

quar20

Frk.S skriver:

ÆV! Han skal bare fanges! 

Jeg kan altså ikke forstå, at politiet ikke får nummeret udleveret fra teleselskabet - det må da kunne lade sig gøre?? 

Det kan det også hvis jeg eks. ringer til dig med privat nr.

Men ham/hun gutten her kan åbenbart sært med at kører over 2 linier via. telefonen..!! Fatter altså ikke sådan noget kryptisk snak..!! Men de forklarede at man åbenbart kan dele en telefonlinie, hvordan aner jeg ikke - og gør man det - kan man IKKE se noget nummer ved eks. telefonselvskabet eller ved politiet..!! Så skal der nogle computergenier ind over - og de der er på weekendholdet er i odense og i KBH - og da vi ikke er i livsfarer tilkalder de dem IKKE - så det må vente med til mandag at få sat gang i alt det sporings noget

Anmeld

20. februar 2011

Frk.S

quar20 skriver:

Det kan det også hvis jeg eks. ringer til dig med privat nr.

Men ham/hun gutten her kan åbenbart sært med at kører over 2 linier via. telefonen..!! Fatter altså ikke sådan noget kryptisk snak..!! Men de forklarede at man åbenbart kan dele en telefonlinie, hvordan aner jeg ikke - og gør man det - kan man IKKE se noget nummer ved eks. telefonselvskabet eller ved politiet..!! Så skal der nogle computergenier ind over - og de der er på weekendholdet er i odense og i KBH - og da vi ikke er i livsfarer tilkalder de dem IKKE - så det må vente med til mandag at få sat gang i alt det sporings noget

Hmm, nej ok. Jeg har heller ikke forstand på sådan noget.

Men bare de gør en indsats for at fange ham/hende (kan man ikke høre om det er en mand eller dame??) og det lader det jo til at de gør.

Anmeld

20. februar 2011

Chellen

quar20 skriver:

Jeg har haft nogle babyting til salg på guloggratis i et godt stykke tid nu her, og har samtidig haft en blespand til salg derinde inkl. en potte og hoved/halefad..!!

Så får jeg så en opringning nu her til aften som lyder følgende:

Mig : Hej det er Maria

Person : Hej - jeg kan se via. guloggratis at du har en blespand, potte og et hovedhalefad til salg. har du det stadig?

M : Ja det har jeg da.

P : Har du så ikke små børn længere?

M : Hmm jo men vi bruger ikke tingene og de står bare og fylder - derfor sælger jeg det.

P : Jamen bruger dine børn ikke bleer længere?

M : Ej nu syntes jeg du bliver personlig. Vil du købe det eller?

P : Nej tak - jeg ville bare høre om jeg ikke må overtager nogle bleer fra dine børn.

M : HVAD SNAKKER DU OM? - Og hvor HELVED ved du fra at jeg har flere børn?

P : Jeg har været i din skraldespand og taget nogle brugte bleer.

M : Du er fandme for meget du er.

Jeg lægger så på..

5min efter ringer telefonen igen.

M : Hej det er Maria

P : Du har et stor og lille barn ikke.

M : NU STOPPER DU SIMPELTHEN.

P : Jamen du har str. 6 og str. 2 bleer i din skraldespand.

M : Jeg kontakter nu politiet - jeg vil simpelthen ikke finde mig i det her mere.

P : De kan ikke fange mig - men jeg kan fange dig.

Også blir der lagt på...

Spørg lige om jeg sidder og ryster og er klam overalt..!! Har nu kontakte politiet og de fortæller så at der er mange hundrede anmeldeser som minde rmeget om vores dog siger personen ikke noget om størrelserne på bleerne, så det beviser jo så at personen der ringer virkelig gør noget ud af det... ...!!

Så en opfordring til jer der sælger ting - lad vær med at skrive telefonnummer...!! Min telefon kimer helt vildt endnu, og Politiet sagde at jeg først måtte tage den igen om 30min. Først der kan de få sat sporring på..!! ARHH

Åh nej dog !!!
Ej hvor er det bare helt vildt ulækkert !!!

Jamen altså... ved slet ikke hvad jeg skal sige.. men din besked er hermed husket, intet tlf nummer..!
Håber de finder frem til den gut, for det er da virkelig noget så ubehageligt !

MANGE og en masse for at det stopper.

Anmeld

21. februar 2011

Sees

Er der noget nyt, søde?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.