Mega pisse ulækkert...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

quar20

Frk.S skriver:

Hmm, nej ok. Jeg har heller ikke forstand på sådan noget.

Men bare de gør en indsats for at fange ham/hende (kan man ikke høre om det er en mand eller dame??) og det lader det jo til at de gør.

Nej jeg syntes godt nok det er svært at høre om det er en mand eller en kvinde..!!

Men Politiet mener det er en mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

quar20

Sees. skriver:

Er der noget nyt, søde?

Har ingen opkald fået...!!

Og egentlig syntes jeg det er dejligt jeg ingen opkald har fået - men igen så syntes jeg faktisk også det er ærgeligt fordi jeg jo godt vil ha fundet ud af hvem det er - både for min egen skyld..!!

Altså jeg kan jo gå forbi personen uden at vide det er personen..!! Det syntes jeg er lidt klamt..

Anmeld

21. februar 2011

Kruse90

hvordan går det med ham psykopaten?
Har i fundet ud af mere?

Anmeld

21. februar 2011

quar20

Kruse90 skriver:

hvordan går det med ham psykopaten?
Har i fundet ud af mere?

Og egentlig syntes jeg det er dejligt jeg ingen opkald har fået - men igen så syntes jeg faktisk også det er ærgeligt fordi jeg jo godt vil ha fundet ud af hvem det er - både for min egen skyld..!!

Altså jeg kan jo gå forbi personen uden at vide det er personen..!! Det syntes jeg er lidt klamt..

Anmeld

21. februar 2011

Sees

quar20 skriver:

Jamen det kan jeg så sagtens godt forstå - Det må være rigtig ubehageligt at gå i den uvished!
Har sådan tænkt på dig, og din familie, hele weekenden.
Hvor må det simpelthen være ulækkert at føle at man bliver overvåget og åndet i nakken.

Anmeld

21. februar 2011

Kruse90

quar20 skriver:

Ja det syntes jeg er vildt uhyggeligt.
Håber et eller andet sted af du får opkald, selvom det ikke er rart for dig.

Kram

Anmeld

21. februar 2011

quar20

Sees. skriver:

Jamen det kan jeg så sagtens godt forstå - Det må være rigtig ubehageligt at gå i den uvished!
Har sådan tænkt på dig, og din familie, hele weekenden.
Hvor må det simpelthen være ulækkert at føle at man bliver overvåget og åndet i nakken.

Lige præcis... Sku over i brugsen her til aften og det var bare SÅ ulækkert syns jeg

Anmeld

21. februar 2011

quar20

Kruse90 skriver:

Ja det syntes jeg er vildt uhyggeligt.
Håber et eller andet sted af du får opkald, selvom det ikke er rart for dig.

Kram

Ja altså selvom det er møg ulækkert så håber jeg da faktisk også der komemr et..

Anmeld

23. februar 2011

Steph_Laurits

Har du hørt mere fra ham/hende og/eller politiet?

Anmeld

23. februar 2011

quar20

StephanieJ skriver:

Har du hørt mere fra ham/hende og/eller politiet?

Nej ikke andet end at jeg mandag var derned og sku snakke med en anden der også har oplevet nødagtig det sammen på samme dag..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.