bullerbassen skriver:
Nu er vores skoleleder en mand som er TOTALT konflikt sky - så der er ikke megen hjælp at hente Desværre
Skal til forældre klasse råds møde onsdag og der vil jeg tage det op med de andre forældre ..
I min verden er det slet ikke acceptabel sprog og det kan ikke undskyldes med div pres, manglen på opdragelse osv
De skal bevare deres faglighed
Med risiko for at optrappe debatten så vil jeg alligevel udvise en undren over, at du vil tage denne situation op med forældreklasserådet.. Hvad vil du have ud af dette? Hvis der er noget forældre kan, så er det netop at bakke hinanden op i, hvor "grim" en situation det er, men det synspunkt har du jo alligevel, hvad enten de andre forældre støtter op om eller ej.
Jeg synes i stedet du via mail, skal kontakte den pågældende lærer og sende selvsamme mail til eventuelt skolelederen, og få afstemt forklaringen.
Nu sker det også, at der ryger grimme gloser ud af min mund og det huer mig bestemt ikke, når det sker. Jeg undskylder som regel, fordi børnene også selv kommentere at jeg bander, men ved da godt, hvad børnene går hjem og fortæller deres forældre...
Anmeld