Jeg er rystet - GLOSER fra skolelærer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.767 visninger
51 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

bullerbassen

Sidder og spiser aftensmad sammen med knægten & en klasse kammerat ( pige ) snakken falder på lærerne i klassen.

Og så kommer der et par sandheder på bordet

Deres matematik lærer råber :

Hold så jeres K Æ F T - Sæt jer  ned på jeres R Ø V

Og en masse andet - Er jeg den eneste der syntes at dette bare ikke er OK - Selvfølgelig skal de høre efter men der må findes et mere passende ordvalg

Der er også blevet råbt til en dreng i klassen : Hold så din kæft eller jeg stopper en avis ned i halsen på dig .... HMMMM

Hvad mener du ???????????? De går i 3 klasse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Valle81

bullerbassen skriver:

Sidder og spiser aftensmad sammen med knægten & en klasse kammerat ( pige ) snakken falder på lærerne i klassen.

Og så kommer der et par sandheder på bordet

Deres matematik lærer råber :

Hold så jeres K Æ F T - Sæt jer  ned på jeres R Ø V

Og en masse andet - Er jeg den eneste der syntes at dette bare ikke er OK - Selvfølgelig skal de høre efter men der må findes et mere passende ordvalg

Der er også blevet råbt til en dreng i klassen : Hold så din kæft eller jeg stopper en avis ned i halsen på dig .... HMMMM

Hvad mener du ???????????? De går i 3 klasse

Den havde jeg nok lige taget op når jeg kom på skolen i morgen.

SLET SLET SLET SLET SLET IKKE I ORDEN!!!!!!

Anmeld

18. februar 2011

twinny

jeg havde nok ringet til skolen og vendt den med skoleinspektøren...

Anmeld

18. februar 2011

<3

Valle81 skriver:

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

det er da så upædagogisk og så respektløst... Og lærerne mange steder undre sig over hvor uopdragne børn er i skolerne.. Klart hvis der bare er en lære på hver skole der benytter sig af det ordforråd.

Anmeld

18. februar 2011

Louisiana

Det er selvfølgelig ikke i orden, og da slet ikke i en 3. klasse

Er det en folkeskole eller en friskole? Folkeskolerne er jo desværre fyldt til randen med elever, og lærerne er totalt overbebyrdet og kan slet ikke følge med. Nogen gange sker der så desværre det, at lærerne reagere i afmagt og tingene kommer uheldigt ud  

Anmeld

18. februar 2011

bullerbassen

Valle81 skriver:

Dejligt jeg ikke er den eneste

Et er at det er MEGET UPASSENDE sprog men hvordan filan skal ungerne lærer man snakker ...

Skoleinspektøren er en VATnisse

Anmeld

18. februar 2011

bullerbassen

Baby-støv skriver:

jeg havde nok ringet til skolen og vendt den med skoleinspektøren...

Skoleinspektøren er en VATnisse  så der er ikke meget hjælp at hente

Anmeld

18. februar 2011

bullerbassen

Louisiana28 skriver:

Det er selvfølgelig ikke i orden, og da slet ikke i en 3. klasse

Er det en folkeskole eller en friskole? Folkeskolerne er jo desværre fyldt til randen med elever, og lærerne er totalt overbebyrdet og kan slet ikke følge med. Nogen gange sker der så desværre det, at lærerne reagere i afmagt og tingene kommer uheldigt ud  

Det er en alm folkskole - de er bestemt ikke overfyld i klassen men en lille klasse på 17 elever.

Kan godt følge hvad du siger men det MÅ bare ikke ske, syntes det er under alt kritik

Anmeld

18. februar 2011

Valle81

bullerbassen skriver:

Dejligt jeg ikke er den eneste

Et er at det er MEGET UPASSENDE sprog men hvordan filan skal ungerne lærer man snakker ...

Skoleinspektøren er en VATnisse

Det er du bestemt ikke - jeg ved ikke hvaad jeg ville gøre hvis Asta kom hjem og sagde sådan.

Altså i 3. klasse - hvad er de der 10 år - altså de er sku stadig små børn og skal på INGEN måde tiltales sådan - HOLD KÆFT er for mig noget kun en forædre kan sige til sit barn - og det med at proppe avis i halsen - ja det er sku mobning.

IKKE I ORDEN.

Jeg ville tage kontakt til forældrene til kammeraten der var hjemme hos Jer og vende det med dem. Og så ville jeg tage kontakt til den pågældne lære og gøre opmærksom på det og så tage den lidt derfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.