Valle81 skriver:
Det er du bestemt ikke - jeg ved ikke hvaad jeg ville gøre hvis Asta kom hjem og sagde sådan.
Altså i 3. klasse - hvad er de der 10 år - altså de er sku stadig små børn og skal på INGEN måde tiltales sådan - HOLD KÆFT er for mig noget kun en forædre kan sige til sit barn - og det med at proppe avis i halsen - ja det er sku mobning.
IKKE I ORDEN.
Jeg ville tage kontakt til forældrene til kammeraten der var hjemme hos Jer og vende det med dem. Og så ville jeg tage kontakt til den pågældne lære og gøre opmærksom på det og så tage den lidt derfra.
Det har været oppe at vende før ( lige før jul )
Og nu kom de så frem igen - min dreng er flere gange blevet slået af nogle fra klassen og har kontaktet læreren men der sker INGENTING . Det sad vi og snakkede om da snakken faldt på sproget.
Har tvillinge drenge i klassen og Oliver er MEGET bange for hvis han har glemt at lave lektier , fordi hun Tilter fuldstændigt over.
Min mand har snakket med faren til den dreng ( da vi hørte det første gang ) og de havde kontaktet læreren der BENÆGTEDE, selv om flere af eleverne kunne fortælle det.
Mine drenge er 9 år bliver snart 10 år, så je de er jo ikke så gammel.
Min mand skal snart til møde i forældre rådet og har bedt ham tage en snak med de andre forældre der sidder der i.
Det er BARE ikke i orden i mine øjne uanset hvor presset lærerne er
Anmeld