Lullaby skriver:
Nej men vi lærere begår altså også fejl ligesom alle andre. Det er nok de færreste forældre der ikke begår fejl undervejs i deres lange forløb som forældre. Og det samme gør vi lærere..
Korrekt... nogle børn er direkte lede og modbydelige... og uanset hvad og hvordan man vender og drejer det så er det nogle børn muligt at drive selv den mest professionelle lærer ud på et skråplan hvor det slet ikk er til at holde ud!!
Jeg har selv arbejdet som lærer og jeg mener selvom I andre er meget imod min holdning, at de forældre der bli'r forarget over sådanne ting, måske skulle huske at spørge indtil, hos børnene såvel som lærer, hvad der ligger til grund for de grimme gloser!! For tro endelig ikk at alle børn opfører sig i skolen som i hjemmet!!
Man ved selv hvordan en børnefødselsdag kan være med 20 vilde børn... prøv så at forestille jer at skulle være lærer og opleve det hver dag hvis børnene har en periode hvor de kører hinanden op!! Det er ikk en undskyldning for lærerne jeg søger men de n¨r også til et punkt hvor det kan blive for meget... og herregud, hvem har ikk sagt hold kæft til sit barn fordi det blev for meget... om de hører det hjemme, fra de andre elever eller en enkelt gang fra en lærer der ikk får tænkt sig om i et sekund, går for mig ud på et... de hører det før eller siden alligevel... men vi er enige om at lærerne skal tale pænt men de kan altså også få nok og have brug for at trække en grænse
Lærere taler generelt pænt synes jeg... det er faktisk børnene der er værst
Anmeld