Hjælp søges! Mangler symbol for familie m.m.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

nattergalen

Tilmeldt skriver:

Jeg prøvede lige på Google translate og på arabisk betyder dette niece  ابنة det er da meget fedt!?

Stine og Lisa.

jeg vil lige rette på dette indlæg, det kan være det ifølge google er niece, men det stemmer ikke.. det betyder pige.. Det vil da være trist hvis du vælger det og regner med der står niece og det så ikke gør alligevel.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Corn

sarahb skriver:

jo her er de lige 1 dag efter jeg fik dem lavet

Ihh hvor hyggeligt, og der skal jo også bruges penge...

Jamen altså, der gav du mig lige lidt inspiration til den tattoo jeg har gået og tegnet på i over 4 år...

Hvor er ser det fedt ud

Anmeld

23. februar 2011

nattergalen skriver:

jeg vil lige rette på dette indlæg, det kan være det ifølge google er niece, men det stemmer ikke.. det betyder pige.. Det vil da være trist hvis du vælger det og regner med der står niece og det så ikke gør alligevel.. 

Haha.. Hold kæft, hvor ville det være ærgeligt'!!!

Stine og Lisa.

Anmeld

23. februar 2011

sarahb

StephanieJ skriver:

Hænger man ikke i alt med sådan nogen?

Jeg har ikke hængt i noget endnu og jeg har 2 unger der også skal i tøj osv.. De siddervhelt ind til huden. Det kommer selvfølgelig an på hvor man har dem, men jeg hænger slet ikk i noget ...

Anmeld

23. februar 2011

sarahb

Macaab skriver:

Jamen altså, der gav du mig lige lidt inspiration til den tattoo jeg har gået og tegnet på i over 4 år...

Hvor er ser det fedt ud

Ja det er så fedt... Og ser total godt ud i en tatoo

Anmeld

23. februar 2011

Steph_Laurits

sarahb skriver:

Jeg har ikke hængt i noget endnu og jeg har 2 unger der også skal i tøj osv.. De siddervhelt ind til huden. Det kommer selvfølgelig an på hvor man har dem, men jeg hænger slet ikk i noget ...

Vil du ikke prøve at sætte et billed ind hvor man ser det fra siden?

Anmeld

23. februar 2011

sarahb

StephanieJ skriver:

Vil du ikke prøve at sætte et billed ind hvor man ser det fra siden?

Orker ikk lige af finde kameraet frem og kan ikk sætte billeder ind fra iphone. Men skriv din mail så sender jeg et billede fra min iphone

Anmeld

24. februar 2011

Dinna88

Englebassen82 skriver:

Jeg har en tatto i nakken med det kinesiske tegn for Hjem/familie... Det er jeg rigtig glad for er tegnet som var det malet på en pensel, fed effekt syntes jeg... kan prøve at finde et billede frem, hvis du vil se nærmere, men vil ikke lede hvis du er kommet på andre idéer...

>:<

Uha, er ikke til de kinesiske tegn - synes det er en smuuuuuule kliché  Men tak, ellers!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.