Hjælp søges! Mangler symbol for familie m.m.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Dinna88

sarahb skriver:

puha... Ja det er så flot, men efter 2 børn og amning så er det ikk der jeg skal drage noget opmærksomhed hen.. hahahahahaha

Hahahahah! Nej, okay.... Så er det måske ikke den bedste idé, hvis det er sådan du har det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Dinna88

sarahb skriver:

Det er HELT iorden, jeg tager med dig...

Lyder godt

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

Dinna88 skriver:

Hahahahah! Nej, okay.... Så er det måske ikke den bedste idé, hvis det er sådan du har det 

hihi... EJ de skal laves på et tidspunkt så er det nok ikke smart med sådanne nogle alt efter hvor meget huden bliver strukket osv. Men flot er det...

Anmeld

18. februar 2011

Dinna88

sarahb skriver:

hihi... EJ de skal laves på et tidspunkt så er det nok ikke smart med sådanne nogle alt efter hvor meget huden bliver strukket osv. Men flot er det...

Ahh, nej, det er sandt! Nå ja, men så kan du da få det lavet bagefter, høhø. Men ja, det er nemlig super flot.

Anmeld

18. februar 2011

muzen

sarahb skriver:

den ene er for min mand, og de 2 andre er for vores 2 drenge. Så hvis vi får en mere så skal der en til på og hvis det skulle være en pige så bliver stenen nok pink..
Jeg troede det var dyrt men 250 kr for den første og 150 for de næste, Så det er ikke HELT vildt..

det har jeg godt nok aldrig set før, hvordan i alverden er de sat fast?

og vil de side der i al evighed?

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

muzen skriver:

det har jeg godt nok aldrig set før, hvordan i alverden er de sat fast?

og vil de side der i al evighed?

de er sat med en lille plade under huden der kommer igennem et lille hul lavet med en slags hul kanyle... SÅ sidder der en lille tap på og det er så der stenen fastsættes på..

Anmeld

18. februar 2011

muzen

sarahb skriver:

de er sat med en lille plade under huden der kommer igennem et lille hul lavet med en slags hul kanyle... SÅ sidder der en lille tap på og det er så der stenen fastsættes på..

og du siger at det ikke gør ondt det har jeg godt nok lidt svært ved at forstille mig

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

muzen skriver:

og du siger at det ikke gør ondt det har jeg godt nok lidt svært ved at forstille mig

Jeg er seriøst den største kylling.. Virkelig...!
Men det er som en blodprøve og ikke andet... Det nev da nålen kom ind og igen da den kom ud og det var det. Jeg var ved at dø over mine huller i ørene. Og det gør jeg aldrig igen.. Men det her, uhhh jeg vil ha dem over alt fordi man ikk mærker det...

Anmeld

23. februar 2011

Steph_Laurits

sarahb skriver:

Jeg er seriøst den største kylling.. Virkelig...!
Men det er som en blodprøve og ikke andet... Det nev da nålen kom ind og igen da den kom ud og det var det. Jeg var ved at dø over mine huller i ørene. Og det gør jeg aldrig igen.. Men det her, uhhh jeg vil ha dem over alt fordi man ikk mærker det...

Hænger man ikke i alt med sådan nogen?

Anmeld

23. februar 2011

Englebassen82

Jeg har en tatto i nakken med det kinesiske tegn for Hjem/familie... Det er jeg rigtig glad for er tegnet som var det malet på en pensel, fed effekt syntes jeg... kan prøve at finde et billede frem, hvis du vil se nærmere, men vil ikke lede hvis du er kommet på andre idéer...

>:<

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.