Hjælp søges! Mangler symbol for familie m.m.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

sarahb

Dinna88 skriver:

Tak! Super simpelt, hvilket jeg meget gerne vil have det er. Det må jeg overveje.

synes det er super smukt... Helt vildt og så kunne man jo pimpe det op med en skin diver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Dinna88

Tilmeldt skriver:

Ja, ja.... Prøv at gå ind på: http://translate.google.com/#da|ur|Niece

Stine og Lisa.

Jeg havde faktisk ikke overvejet at bruge skrift, men det er da oplagt Jeg må lige tjekke det. Tak

Anmeld

18. februar 2011

Dinna88

sarahb skriver:

synes det er super smukt... Helt vildt og så kunne man jo pimpe det op med en skin diver

Haha, yaikes. Tanken er fed nok - men pengene er ikke til det  Den eneste grund til at jeg kan få denne søde, lille tatovering er fordi de vil give mig den i gave. 

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

Dinna88 skriver:

Haha, yaikes. Tanken er fed nok - men pengene er ikke til det  Den eneste grund til at jeg kan få denne søde, lille tatovering er fordi de vil give mig den i gave. 

har li fået lavet 3 og d gør slet ikk ondt

Anmeld

18. februar 2011

Dinna88

sarahb skriver:

har li fået lavet 3 og d gør slet ikk ondt

Jeg er skam heller ikke pivet omkring det - har selv lige nu 5 piercings, men har haft yderligere to i næsen og en i øjenbrynet + diverse i ørerne Viser du ikke et billede?? Jeg ville simpelthen ønske at pengene var der til det, men desværre. Jeg er i gang med at spare så jeg kan komme på smuk fest!

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

Dinna88 skriver:

Jeg er skam heller ikke pivet omkring det - har selv lige nu 5 piercings, men har haft yderligere to i næsen og en i øjenbrynet + diverse i ørerne Viser du ikke et billede?? Jeg ville simpelthen ønske at pengene var der til det, men desværre. Jeg er i gang med at spare så jeg kan komme på smuk fest!

jo her er de lige 1 dag efter jeg fik dem lavet

Ihh hvor hyggeligt, og der skal jo også bruges penge...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. februar 2011

Dinna88

sarahb skriver:

Hvor ser det godt ud!! Dyb misundelse herfra  Symboliserer de noget? Jeg kunne godt tænke mig sådan tre i nakken, men jeg har desværre Dinusaur-nakke, du ved, man kan se min ryggrad  Så det dutter æ'. 

- og det er nemlig det, det er altså ikke helt billigt at være på festival!

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

Dinna88 skriver:

Hvor ser det godt ud!! Dyb misundelse herfra  Symboliserer de noget? Jeg kunne godt tænke mig sådan tre i nakken, men jeg har desværre Dinusaur-nakke, du ved, man kan se min ryggrad  Så det dutter æ'. 

- og det er nemlig det, det er altså ikke helt billigt at være på festival!

den ene er for min mand, og de 2 andre er for vores 2 drenge. Så hvis vi får en mere så skal der en til på og hvis det skulle være en pige så bliver stenen nok pink..
Jeg troede det var dyrt men 250 kr for den første og 150 for de næste, Så det er ikke HELT vildt..

Anmeld

18. februar 2011

Dinna88

sarahb skriver:

den ene er for min mand, og de 2 andre er for vores 2 drenge. Så hvis vi får en mere så skal der en til på og hvis det skulle være en pige så bliver stenen nok pink..
Jeg troede det var dyrt men 250 kr for den første og 150 for de næste, Så det er ikke HELT vildt..

Det tænkte jeg nok! Det er super sødt.

Hvor er de lavet henne?

Anmeld

18. februar 2011

wamse

sarahb skriver:

Ej hvor er det mega fedt 

Har ledt efter nogle der laver det, hvad kalder man det? Jeg ville godt have lavet det på kindbenet under det ene øje.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.