Hjælp søges! Mangler symbol for familie m.m.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

sarahb

Dinna88 skriver:

Det tænkte jeg nok! Det er super sødt.

Hvor er de lavet henne?

hos gorlubb piercing, på gasværksvej-københavn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

sarahb

wamse skriver:

Ej hvor er det mega fedt 

Har ledt efter nogle der laver det, hvad kalder man det? Jeg ville godt have lavet det på kindbenet under det ene øje.

det er en skin diver... Så fedt og så er det fedeste at det SLET ikke gør ondt, så jeg planlægger også hvor jeg mon skal ha flere henne nu hvor man slet ikke mærker det.. hihi

Anmeld

18. februar 2011

wamse

sarahb skriver:

det er en skin diver... Så fedt og så er det fedeste at det SLET ikke gør ondt, så jeg planlægger også hvor jeg mon skal ha flere henne nu hvor man slet ikke mærker det.. hihi

Uhhh det kunne jeg godt blive afhængig af Det må jeg undersøge om man kan få lavet her over i det mørke jylland....

Anmeld

18. februar 2011

Dinna88

sarahb skriver:

hos gorlubb piercing, på gasværksvej-københavn

Meh, jeg bor i Randers!  Men jeg kan jo bare tage til Århus - der må jeg kunne finde nogle rimlige priser også når tiden er.

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

wamse skriver:

Uhhh det kunne jeg godt blive afhængig af Det må jeg undersøge om man kan få lavet her over i det mørke jylland....

jeg jeg tænker om jeg skal kaste mig ud i noget under kravebenet eller noget.. for jeg er helt skudt i det...

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

Dinna88 skriver:

Meh, jeg bor i Randers!  Men jeg kan jo bare tage til Århus - der må jeg kunne finde nogle rimlige priser også når tiden er.

ja der må da helt sikkert være noget i Århus ellers skal jeg nok tage med dig hvis du kommer til Kbh...

Anmeld

18. februar 2011

Dinna88

sarahb skriver:

jeg jeg tænker om jeg skal kaste mig ud i noget under kravebenet eller noget.. for jeg er helt skudt i det...

Hvis man ikke har så store bryster, så er det SÅ! flot i kavalergangen! Det ville jeg rigtig gerne have med stav engang, men den voksede ud ved en veninde, så droppede det igen.

Anmeld

18. februar 2011

Dinna88

sarahb skriver:

ja der må da helt sikkert være noget i Århus ellers skal jeg nok tage med dig hvis du kommer til Kbh...

Det holder jeg dig på!! Nu er det ikke så ofte jeg er i KBH, men jeg har da overvejet Roxette koncerten til sommer, så er det vel kun et par hundrede til eller fra, høhø.

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

Dinna88 skriver:

Hvis man ikke har så store bryster, så er det SÅ! flot i kavalergangen! Det ville jeg rigtig gerne have med stav engang, men den voksede ud ved en veninde, så droppede det igen.

puha... Ja det er så flot, men efter 2 børn og amning så er det ikk der jeg skal drage noget opmærksomhed hen.. hahahahahaha

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

Dinna88 skriver:

Det holder jeg dig på!! Nu er det ikke så ofte jeg er i KBH, men jeg har da overvejet Roxette koncerten til sommer, så er det vel kun et par hundrede til eller fra, høhø.

Det er HELT iorden, jeg tager med dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.