X-Factor i aften - hvem skal UD?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Stumpen

4kløver skriver:

Og den havde de så lige her til aften

også hele bundet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

4kløver

DLM skriver:

der er en jeg kan mindes, der var med i popstars, Julie Bertelsen. hun blev nr. 2 men det er den eneste jeg kan komme på der har været med i sådan et program der er blevet til noget.

Alex men han er stoppet med at synge tror jeg

Anmeld

18. februar 2011

DLM

4kløver skriver:

Alex men han er stoppet med at synge tror jeg

hvad var Alex med i?

Anmeld

18. februar 2011

Hasselnødden

Basim har klaret at holde sin karriere kørende efterfølgende, så der kan såmænd godt komme mere ud af det, men taget i betragtning af hvor mange shows der er kørt over skærmen, så er det ikke overvældende. Nu må vi så bare holde øje med sidste års vinder, jeg tror godt jeg ville købe hans single/cd. Det lød fedt i mine ører.

Sarah er en vinder i mine øjne og hun må gerne gå hele vejen. Jeg elsker tvillingerne, men syntes desværre det gik skidt for dem i aften. Ercan kan synge, men i aften var bare endnu et skidt sangvalg. Han skal holde sig fra falsetterne de høje toner og så ellers synge som han gjorde sidst bortset (ovenover) og lade være at være så kælen og røre røre, det virker slet ikke. JR går også videre sammen med Rasmus. De gør det godt. JR knap så godt i aften. Er lidt træt af at de er låst fast i bestemte genrer  men det er jo nødvendigt for at se deres evner - formoder jeg. SUK. Babou er kedelig, men tror han går videre. Jeg vil stemme på Patricia i aften skal ud eller AnneLouise!

Anmeld

18. februar 2011

oerbaek

DLM skriver:

hvad var Alex med i?

han var med i popstar men valgte selv at stoppe midt i det hele...

Anmeld

18. februar 2011

4kløver

DLM skriver:

hvad var Alex med i?

Popstar sammen med jon og julie.. Mener han selv valgt at gå

Anmeld

18. februar 2011

DLM

oerbaek skriver:

nå okay men han sang/synger rigtig godt

Anmeld

18. februar 2011

4kløver

oerbaek skriver:

så husker jeg ikke forkert

Anmeld

18. februar 2011

FrkT

Jeg vil gerne ændre mening..... BASIM SKAL UD  Han kan bare SLET ikke synge. Det gør sq ondt i ørene så dårligt som han synger, arj det er sq helt en fornærmelse for ordet synge at sige at han gør det... øhhhmmm kommer med grimme lyde må jeg hellere sige i stedet for, gyselige lyde!

Anmeld

18. februar 2011

oerbaek

DLM skriver:

nå okay men han sang/synger rigtig godt

Ja det gør han han sang til min venindes bryllup

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.