X-Factor i aften - hvem skal UD?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Hasselnødden

FrkT skriver:

Jeg vil gerne ændre mening..... BASIM SKAL UD  Han kan bare SLET ikke synge. Det gør sq ondt i ørene så dårligt som han synger, arj det er sq helt en fornærmelse for ordet synge at sige at han gør det... øhhhmmm kommer med grimme lyde må jeg hellere sige i stedet for, gyselige lyde!

Han lød ellers godt hjemme hos os  Han fyrede et show af. Og så er det ikke muligt at stemme på ham, da han slet ikke deltager.  he he men det ved du nok allerede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

FrkT

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Han lød ellers godt hjemme hos os  Han fyrede et show af. Og så er det ikke muligt at stemme på ham, da han slet ikke deltager.  he he men det ved du nok allerede.

Hehe ja, jeg ved det udemærket.... men synes stadig han er elendig! Ham og så 8210 har vist været de værste skændsler for X-Factor igennem tiden! 

Anmeld

18. februar 2011

PinkLadybug

ud med Ercan eller Babouuuu

Anmeld

18. februar 2011

Hasselnødden

FrkT skriver:

Hehe ja, jeg ved det udemærket.... men synes stadig han er elendig! Ham og så 8210 har vist været de værste skændsler for X-Factor igennem tiden! 

Ha ha det er næsten ved at være teatralsk det her, jeg er vild med 8210  måske ikke pågrund af sangen, men de knaldperler de var.

Anmeld

18. februar 2011

heaven

ud med ercan!!!

Anmeld

18. februar 2011

DLM

oerbaek skriver:

Ja det gør han han sang til min venindes bryllup

EJ! hvor sejt

Anmeld

18. februar 2011

novalfrida

Det skal Ercan...

Anmeld

18. februar 2011

Marisen81

Fedt med sådan en afstemning, man skal bare kigge her for at se hvem der ryger i farezonen!

Anmeld

18. februar 2011

oerbaek

DLM skriver:

EJ! hvor sejt

ja vi var desværre forhindret i at være med til hendes bryllup (min søn fyldte 1 år den dag ) men har hørt at det var helt fantastisk at han kom og sang

Anmeld

18. februar 2011

DLM

oerbaek skriver:

ja vi var desværre forhindret i at være med til hendes bryllup (min søn fyldte 1 år den dag ) men har hørt at det var helt fantastisk at han kom og sang

kunne jeg godt forstille mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.