Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkT skriver: Jeg vil gerne ændre mening..... BASIM SKAL UD Han kan bare SLET ikke synge. Det gør sq ondt i ørene så dårligt som han synger, arj det er sq helt en fornærmelse for ordet synge at sige at han gør det... øhhhmmm kommer med grimme lyde må jeg hellere sige i stedet for, gyselige lyde!
Jeg vil gerne ændre mening..... BASIM SKAL UD Han kan bare SLET ikke synge. Det gør sq ondt i ørene så dårligt som han synger, arj det er sq helt en fornærmelse for ordet synge at sige at han gør det... øhhhmmm kommer med grimme lyde må jeg hellere sige i stedet for, gyselige lyde!
Han lød ellers godt hjemme hos os Han fyrede et show af. Og så er det ikke muligt at stemme på ham, da han slet ikke deltager. he he men det ved du nok allerede.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor til Elias 13.01.10 skriver: Han lød ellers godt hjemme hos os Han fyrede et show af. Og så er det ikke muligt at stemme på ham, da han slet ikke deltager. he he men det ved du nok allerede.
Hehe ja, jeg ved det udemærket.... men synes stadig han er elendig! Ham og så 8210 har vist været de værste skændsler for X-Factor igennem tiden!
ud med Ercan eller Babouuuu
FrkT skriver: Hehe ja, jeg ved det udemærket.... men synes stadig han er elendig! Ham og så 8210 har vist været de værste skændsler for X-Factor igennem tiden!
Ha ha det er næsten ved at være teatralsk det her, jeg er så vild med 8210 måske ikke pågrund af sangen, men de knaldperler de var.
ud med ercan!!!
oerbaek skriver: Ja det gør han han sang til min venindes bryllup
Ja det gør han han sang til min venindes bryllup
EJ! hvor sejt
Fedt med sådan en afstemning, man skal bare kigge her for at se hvem der ryger i farezonen!
DLM skriver: EJ! hvor sejt
ja vi var desværre forhindret i at være med til hendes bryllup (min søn fyldte 1 år den dag ) men har hørt at det var helt fantastisk at han kom og sang
oerbaek skriver: ja vi var desværre forhindret i at være med til hendes bryllup (min søn fyldte 1 år den dag ) men har hørt at det var helt fantastisk at han kom og sang
kunne jeg godt forstille mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128