Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Oh my got, UD med Patricia!!!!
Holder på Rasmus!!
Stine og Lisa.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ud med Patricia Kan simpelthen ikke have hendes stemme
4kløver skriver: Nej da de skal i top 3.. Men nu må vi se det kan jo være det ikke køre for dem hver gang
Nej da de skal i top 3.. Men nu må vi se det kan jo være det ikke køre for dem hver gang
Alle kan have en dårlig dag/aften
UD MED SARA! Hun kan da bare slet slet ikke synge, og man skal jo huske på at det ER en sangkonkurrence!
Patricia er klart min favorit
Shit, hvor er de alle samme dårlige i år.
Selv dommerne er pressede, kan man høre..
FrkT skriver: Sirenen? Hvem er det?
Sirenen? Hvem er det?
Babou...
Ud med Blachman...!
Han er da bare for dum at høre på, han rakker ned på alle de andres kunstnere - og JEG synes personligt at hans kunstnere er de DÅRLIGSTE og KEDELIGSTE...!
Sarah er på lige og hun er indtil videre den bedste (synes jeg)
K&S skriver: Ud med Blachman...! Han er da bare for dum at høre på, han rakker ned på alle de andres kunstnere - og JEG synes personligt at hans kunstnere er de DÅRLIGSTE og KEDELIGSTE...! Sarah er på lige og hun er indtil videre den bedste (synes jeg)
Loa skriver: Han kan ikke engang være bekendt at sige de ting han gør..... en kønskifteoperation til Sarah!?? Han burde faktisk skamme sig.....
Han kan ikke engang være bekendt at sige de ting han gør..... en kønskifteoperation til Sarah!?? Han burde faktisk skamme sig.....
Præcis !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128