Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
synes Sarah er total sej! hun sang den Beatles sang i dag til UG
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Han kan ikke engang være bekendt at sige de ting han gør..... en kønskifteoperation til Sarah!?? Han burde faktisk skamme sig.....
HELT ENIG...! Han er simpelthen så selvglad og mig mig mig (og mine kunstnere)
DLM skriver: synes Sarah er total sej! hun sang den Beatles sang i dag til UG
Ud med Patricia !!
Jeg synes de allesammen sang lidt smådårligt i aften...måske det bare er mig...
Ercan skal ud - han er simpelthen så slesk at det næsten ikke er til at holde ud.
Tvillingerne og Annelouise var også pivringe - ærgerligt, kan egentlig godt lide Annelouise.
Har stemt på Babou, han var helt fantastisk
Jeg vil altså helst have tvillingerne ud
tinasmor skriver: Enig, det virker som om deltagerne generelt ikke er så gode som forrige år. Men samtidig tænker jeg også det næsten er ligemeget. Der er jo aldrig rigtig nogle der rigtig er blevet til noget af de personer som f.eks har vundet. De forsvinder bare ude i glemslen. Det er et par måneders fame og så måske et album der ikke sælger så godt, og så er det ligesom det.
Enig, det virker som om deltagerne generelt ikke er så gode som forrige år. Men samtidig tænker jeg også det næsten er ligemeget. Der er jo aldrig rigtig nogle der rigtig er blevet til noget af de personer som f.eks har vundet. De forsvinder bare ude i glemslen. Det er et par måneders fame og så måske et album der ikke sælger så godt, og så er det ligesom det.
Præcis. Total ligegyldigt at deltage i, hvis man vil have en karriere.
der er en jeg kan mindes, der var med i popstars, Julie Bertelsen. hun blev nr. 2 men det er den eneste jeg kan komme på der har været med i sådan et program der er blevet til noget.
*A* skriver: Alle kan have en dårlig dag/aften
Alle kan have en dårlig dag/aften
Og den havde de så lige her til aften
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128