X-Factor i aften - hvem skal UD?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Vial

Loa skriver:

Han kan ikke engang være bekendt at sige de ting han gør..... en kønskifteoperation til Sarah!?? Han burde faktisk skamme sig.....

Der gik han langt langt over stregen!!

Den sag er nok ikke lukket!

Er han total på stoffer i dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Fru Dinesen

Hold kæft hvor er Sara bare såååååå mega sej og kæft det lød så fedt 

Håber hun går all the way 

Der i mod syndes jeg Erkan er sååå dårlig kan slet ik magte ham.. 

Anmeld

18. februar 2011

wamse

Loa skriver:

Han kan ikke engang være bekendt at sige de ting han gør..... en kønskifteoperation til Sarah!?? Han burde faktisk skamme sig.....

Tænkte også bare, at det var sgu for meget af ham Men måske det omhandler noget i den radioudsendelse hun havde været med i, som han kommenterede lige inden Hvis ikke, så er det virkelig for lavt.....

Anmeld

18. februar 2011

Loa

KaMa skriver:

Der gik han langt langt over stregen!!

Den sag er nok ikke lukket!

Er han total på stoffer i dag?

Jeg er helt stum..... Han bliver ved at gå over stregen det er da helt vildt..... Det er under al kritik Og SÅ uproffessionelt......

Anmeld

18. februar 2011

Loa

wamse skriver:

Tænkte også bare, at det var sgu for meget af ham Men måske det omhandler noget i den radioudsendelse hun havde været med i, som han kommenterede lige inden Hvis ikke, så er det virkelig for lavt.....

Den har jeg så ikke hørt om...

Men tænkte bare både det og "en 15 årig lesbisk" og "så mangler vi bare en tissemand"

Anmeld

18. februar 2011

tinasmor

KaMa skriver:

Shit, hvor er de alle samme dårlige i år.

Selv dommerne er pressede, kan man høre..

Enig, det virker som om deltagerne generelt ikke er så gode som forrige år. Men samtidig tænker jeg også det næsten er ligemeget. Der er jo aldrig rigtig nogle der rigtig er blevet til noget af de personer som f.eks har vundet. De forsvinder bare ude i glemslen. Det er et par måneders fame og så måske et album der ikke sælger så godt, og så er det ligesom det.

Anmeld

18. februar 2011

wamse

Loa skriver:

Den har jeg så ikke hørt om...

Men tænkte bare både det og "en 15 årig lesbisk" og "så mangler vi bare en tissemand"

Han virker vildt hård i dag i hans udtalelser

Anmeld

18. februar 2011

Stumpen

Come down..  Han sagde at han havde hørt hende i aftenshowet, så jeg vil tro at hun selv har snakket om en sådan operation i det program...

Anmeld

18. februar 2011

Bondepigen

Inden jeg så dem synge i dag syntes jeg Sarah skulle ud, men cutfather har da fundet en sang, som passede perfekt til hende... Så hun får lov at blive for mig i dag. jacob og Rudy syntes jeg helt klart var bedst i dag... Synes generelt de er lidt ringe i år, men Ercan må ud i aften....

Så jeg stemmer Ercan ud i aften...!

Anmeld

18. februar 2011

Bondepigen

Come down..  Han sagde at han havde hørt hende i aftenshowet, så jeg vil tro at hun selv har snakket om en sådan operation i det program...

Men han ER bare generelt en nar i aften mht. alle de deltagere, der ikke er hans...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.