Jeg er bare så forvirret og ked af det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Maria-s

Min første tanke er altså at han har været på stoffer. Dermed ikke sagt at det er nogen han bevidst har taget, men jeg synes hele din forklaring lyder som om at han har været HELT ved siden af sig selv... Ved ikke om man kan teste for sådan noget ved lægen? Hvis ikke det er det der er sket, ja så må I jo iagng med at kigge lidt familiehistorie igennem.. Er der nogen på hans side, der har lidt af psykiske sygdomme? Hvor gammel er din kæreste? Synes jeg så et program her den anden dag der nævnte at fx skizofreni (staves) ofte kommer frem i starten af 20'erne... Men nej jeg er ikke psykolog eller læge, så kan jo ikke rigitg hjælpe, men det var da lige lidt tanker herfra.....

Men ja I må jo snakke hele forløbet igennem. Ikke kun fra da det gik galt, men HELE aftenen og se om I kan finde hoved og hale i det.

Men en stor  herfra. Sikke en forfærdelig situation at stå i....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Har i overvejet at få ham undersøgt hos lægen? Jeg har lige på universitetet haft undervisning om nogle forskellige epilepsiformer, og der er en bestemt form, hvor personen får blackouts og reagerer fuldstændig sindssygt, og når de "vender tilbage", så aner de ikke, hvad der er sket. Jeg kan lige undersøge senere, hvad den form for epilepsi hed, men det er da værd at undersøge..

Noget skal der da gøres, så du ikke er i livsfare!