A.I.G. skriver:twinboys skriver:
Ja der er stor forskel hvornår børn er klar til at komme af med sutten... Men skal være ærlig jeg krummer tæer når jeg ser en stor pige eller dreng med en sut i munden... Men det er jo bare min mening... Mine drenge har været suttefrie i snart 3 år...
Majbritt(H)
Ja netop ! Krummer tæer.... det gør jeg også.
Det hidser mig ikke voldsomt op at man bruger den i forb. med putning.
Men FÅRK HVOR JEG HADER når store børn (2-? år) løber rundt på legepladsen og lign. med èn i munden.
Eller de klynker og får den stukket i munden. "så holder de jo op"
SUK - så giv da barnet et kram og lyt til dem.
Augusta fjernede jeg sutten fra da hun var 8 mdr. Hun viste den ikke nævneværdig interesse.
Ella har et langt større suttebehov, og bruger sut. Jeg HÅBER at den kan ryge inden hun er 2 år. Jeg satser på det.
Anette
Jeg forstår det simpelthen ikke. Hvorfor krummer I tæer?
Ser det ulækkert ud eller hvad er jeres tanker om det Er det fordi barnet kommer til at fremstå som mindre end det er?
Min søn er meget stor af sin alder, og som fem årig bruger han str. 8 år i tøj, og dermed ser han jo ældre ud end han er. Men det er da ikke ensbetydende med, at han ikke kan få Henning (Hans bamse fra da han var spæd) med, hvis han er lidt utryg. Det kan da godt være, at andre synes han er for gammel til det, fordi han ser ældre ud, og jeg tænker at nogle små børn jo ser ældre ud end de er, og er det så ikke synd at krumme tæer, fordi de har brug for en tryghed?
Det er ikke for at provokere eller ngoet, men jeg forstår det slet ikke, så jeg synes det vil være rigtig dejligt, hvis I lige vil prøve at forklare mig, hvad det er I reagerer på, så min verden kan blive lidt bredere :)
KH
Anne
Anmeld