Allerede slut??? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

henh01

for at alt er godt igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

VIPpigen

for den lille bliver indendøre.... Og husk mange bløder i starten, og så længe det er gammelt, så skal du ikke bekymre dig. Jeg blødte frisk indtil 12 uge, og har en vidunderlig datter nu.

Anmeld

18. februar 2011

otlitrom

ej nej nej... Det er en keeper.. Det SKAL det!!

Anmeld

18. februar 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Uhuu har sådan tænkt på dig hele morgen.

Krydser fingere for at det er en baby der blir hvor den skal, for du har bestemt fortjent det

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

18. februar 2011

Lilac

SussieThyssen skriver:

Rolig nu søde ven.
En masse kvinder får den første gang efter en påbegyndt graviditet brunligt udflåd omkring mens, uden at der sker mere end det.
Nogle kvinder bløder endda en lille smule.
Det er ganske enkelt kroppen, der skiller sig af med overskydende rester af slimhinde, der ikke skal bruges og også det faktum at kroppen ikke helt har fundet ud af at der rent faktisk er en graviditet igang.
Man kan sige, at det skyldes modstridende informationer i kroppen.
Slap godt af, hvil dig, og se så om ikke det klinger af igen.
Og kontakt så din læge, hvis du begynder at bløde friskt blod.
Jeg krydser arme og ben for, at du slipper med forskrækkelsen og at alt går som forventet.

Kærligst
Sussie

I min første graviditet blødte jeg lidt dagen for forventet mens, så troede absolut ikke jeg var garvid før jeg en uge efter ikke fik "rigtig" mens og testede positivt - så bare rolig - den kan stadig være der 

Anmeld

18. februar 2011

Pia.

Jeg har blødt en smule ved alle tre graviditeter - når mens normalt skulle komme ... så det behøver ikke betyde noget dårligt...

Håber det aller bedste for jer...

Knus Pia.

Anmeld

18. februar 2011

Laulund87

Uhh søde jeg blødte altså også en lille smule i starten. Hvis det er brunligt er det jo et godt tegn, for så er det ikke frisk.

Anmeld

18. februar 2011

KajaHH

alt hvad der kan

Anmeld

18. februar 2011

Jemion

for at det bare er din spire der sætter sig godt fast

Anmeld

18. februar 2011

nielsen80

Årh nej har helt ondt i maven på dine vegne. Håber virkelig for dig at den bliver, hvor den skal - ud fra alle kommentarene lyder det til at det ikke er unormalt, men kan dælme godt forstå du er helt slået ud. Et kæmpe til dig, og krydser alt hvad jeg har for at alt er som det skal være!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.