Jeg har fået døds-angst...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Anonym trådstarter

idamaria83 skriver:

Jeg forstår, hvad du mener - jeg er sikker på, at du ikke er den første din læge snakker med, som har de tanker - og måske kan det være nok bare at snakke med lægen og få at vide, at det er helt almindeligt det, du oplever!

Ja jeg håber du har ret! Det er også kun en måned siden min mormor døde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

oo

det er da overhovedet ikke underligt at den slags tanker og følelser pludselig indfinder sig efter dne tur du/I har været igennem de sidste måneder!

Hvis du ikke har råd til psykolog lige nu, så brug din læge!! det kan og må man godt!

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

det er da overhovedet ikke underligt at den slags tanker og følelser pludselig indfinder sig efter dne tur du/I har været igennem de sidste måneder!

Hvis du ikke har råd til psykolog lige nu, så brug din læge!! det kan og må man godt!

Ja jeg tror også jeg vil tage en snak med hende.

Min SKØNNE veninde ringede mig op og sagde med en bekymret mine at hun var på baby.dk og så hvad jeg havde skrevet. Vi har nu snakket i en time og hun mener også jeg er normal. He he... Men det var bare så dejligt at snakke med hende. Som altid. Hun kan bare noget ingen andre kan!

Anmeld

17. februar 2011

oo

Anonym skriver:

Ja jeg tror også jeg vil tage en snak med hende.

Min SKØNNE veninde ringede mig op og sagde med en bekymret mine at hun var på baby.dk og så hvad jeg havde skrevet. Vi har nu snakket i en time og hun mener også jeg er normal. He he... Men det var bare så dejligt at snakke med hende. Som altid. Hun kan bare noget ingen andre kan!

altsåe...nu ved jeg hvem du er (huhuuuu jeg er SÅ klog ) og normal det er du sgu ikke

det er lige præcis det veninder skal kunne, det der underlige udefinerlige noget med at hive en ned igen og sige "det hele er alright, også selvom du er en tosse og alting er vendt på hovedet, for jeg holder din hånd hele vejen igennem det"

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

altsåe...nu ved jeg hvem du er (huhuuuu jeg er SÅ klog ) og normal det er du sgu ikke

det er lige præcis det veninder skal kunne, det der underlige udefinerlige noget med at hive en ned igen og sige "det hele er alright, også selvom du er en tosse og alting er vendt på hovedet, for jeg holder din hånd hele vejen igennem det"

Ja og hun er SÅ god til det!!! Som jeg sagde til hende, så har hun en helt fantastisk evne til altid at få brikkerne til at falde på plads inde i mit hoved. Hun er helt igennem fantastisk!!!!

Og Trine hvad bilder du dig egentlig lige ind????  Jeg kan ikke engang sige at det ved du ikke noget om, for du HAR jo mødt mig  Pis også!

Anmeld

17. februar 2011

anna-jonas

Det er en helt normal reaktion ovenpå alt det du har været igennem, på meget kort tid. Desværre tror jeg ikke at sygesikringen dækker psykologbistand, andet end ved dødsfald i den nære familie (børn, forældre eller ægtefælle), eller ved meget traumatiserende oplevelser, som voldtægt, grov vold og røveri.

Men tror at du ville have gavn af bare et par timer, søde..................og det er en overkommelig udgift.

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

Det er en helt normal reaktion ovenpå alt det du har været igennem, på meget kort tid. Desværre tror jeg ikke at sygesikringen dækker psykologbistand, andet end ved dødsfald i den nære familie (børn, forældre eller ægtefælle), eller ved meget traumatiserende oplevelser, som voldtægt, grov vold og røveri.

Men tror at du ville have gavn af bare et par timer, søde..................og det er en overkommelig udgift.

Ja okay. Det er jo også i orden at der er en grænse for det. Jeg tror et eller andet sted det vil hjælpe bare at få luft for det og høre at det er normalt. Bare det at få en god lang snak med min veninde lettede inden i mig. Hvis jeg ved at det er normalt og at det er okay jeg har det sådan vil jeg ikke blive så forskrækket når jeg får de tanker. Kram til dig Mette!

Anmeld

18. februar 2011

TbCp

Åh

Hvor er det trist at høre... men ja det er jo helt naturligt at der kommer sådan en reaktion, med alt det der er sket.

Jeg håber du får mulighed for hjælp til at bearbejde det hele, så du kan få det bedre igen!

Anmeld

18. februar 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Åh

Hvor er det trist at høre... men ja det er jo helt naturligt at der kommer sådan en reaktion, med alt det der er sket.

Jeg håber du får mulighed for hjælp til at bearbejde det hele, så du kan få det bedre igen!

Tak Tina. Ja jeg håber også at jo mere jeg får talt om det at det så hjælper. Bare det at jeg fik talt med min kære veninde i går hjalp helt utrolig meget. Så det er nok bare det der er vejen frem. Jeg er bare glad for at hun lytter

Anmeld

18. februar 2011

Klitgaard

Stort knus til dig håber snart du får det bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.