Jeg har fået døds-angst...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

men det ved din fornuft godt, at alle andre ikke bare sådan lige gør!

Ja men det skræmmer mig at man kan blive så syg og falde død om så pludseligt. Jeg synes bare det har været voldsomt at miste så mange. Og så går jeg sådan lidt og venter på hvornår den næste dør. Nu har der været så mange at der sikkert kommer flere. Lidt syg tankegang I know, men igen er det ikke mærkeligt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Ja men det skræmmer mig at man kan blive så syg og falde død om så pludseligt. Jeg synes bare det har været voldsomt at miste så mange. Og så går jeg sådan lidt og venter på hvornår den næste dør. Nu har der været så mange at der sikkert kommer flere. Lidt syg tankegang I know, men igen er det ikke mærkeligt....

du er ret normal! meget meget normal, det er god  logisk tankegang at så må der komme flere og man kan lige så godt forvente det, så bliver man måske mindre forskrækket næste gang...

men sådan er det ikke og jeg er rigtig ked af at du skal slæbe rundt på de tanker! det kræver alt for meget energi!

Anmeld

17. februar 2011

Lilac

Anonym skriver:

Kan man få gratis psykologhjælp hvis man får en henvisning fra lægen??? Men ja det er ikke sjovt at jeg har det sådan. Jeg synes egentlig jeg har det sådan ok. Lige indtil jeg kommer i en situation hvor jeg tænker: Nu er han/hun sikkert død, eller sidder og tænker hvordan jeg ville have det hvis jeg mistede min kæreste eller datter..... Det er jo ikke sundt at tænke det så tit

Du kan ikke få gratis psykolog-hjælp, men du får 60 % betalt af sygesikringen, dvs. man kun skal betale omkring 300 og det er jo noget billige end de normale 900 - jeg tror bestemt godt du kan få noget hjælp hvis du vender det med din læge, du har jo været igennem en meget traumatisk periode! 

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

du er ret normal! meget meget normal, det er god  logisk tankegang at så må der komme flere og man kan lige så godt forvente det, så bliver man måske mindre forskrækket næste gang...

men sådan er det ikke og jeg er rigtig ked af at du skal slæbe rundt på de tanker! det kræver alt for meget energi!

Tak. Karina har sagt jeg er normal og nu kan det ikke trækkes tilbage  Ej men det er lidt træls at tænke på det så ofte og det er det der gør at jeg tror jeg har brug for at snakke med andre end min kære kæreste om det. Han er heller ikke den bedste til at stille de uddybende spørgsmål

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

Lilac skriver:

Du kan ikke få gratis psykolog-hjælp, men du får 60 % betalt af sygesikringen, dvs. man kun skal betale omkring 300 og det er jo noget billige end de normale 900 - jeg tror bestemt godt du kan få noget hjælp hvis du vender det med din læge, du har jo været igennem en meget traumatisk periode! 

Ja det er da alle dage NOGET billigere!

Anmeld

17. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Tak. Karina har sagt jeg er normal og nu kan det ikke trækkes tilbage  Ej men det er lidt træls at tænke på det så ofte og det er det der gør at jeg tror jeg har brug for at snakke med andre end min kære kæreste om det. Han er heller ikke den bedste til at stille de uddybende spørgsmål

ja! basta! du er normal! det kan du så hilse lægen og sige!

Anmeld

17. februar 2011

Ida.

Jeg aner ikke en dyt om noget, men som de andre skriver, så er det da helt sikkert en helt normal reaktion på det, du har været igennem....en snak med din læge må helt sikkert være en start!

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

ja! basta! du er normal! det kan du så hilse lægen og sige!

Det må jeg vidst hellere få på skrift fra hende!!! Jeg får sikkert brug for det senere!

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

idamaria83 skriver:

Jeg aner ikke en dyt om noget, men som de andre skriver, så er det da helt sikkert en helt normal reaktion på det, du har været igennem....en snak med din læge må helt sikkert være en start!

Tak Ida. Ja det tror jeg egentlig også. Jeg er bare i tvivl om hvor længe det må vare før det ikke er normalt mere, hvis du forstår hvad jeg mener.

Anmeld

17. februar 2011

Ida.

Anonym skriver:

Tak Ida. Ja det tror jeg egentlig også. Jeg er bare i tvivl om hvor længe det må vare før det ikke er normalt mere, hvis du forstår hvad jeg mener.

Jeg forstår, hvad du mener - jeg er sikker på, at du ikke er den første din læge snakker med, som har de tanker - og måske kan det være nok bare at snakke med lægen og få at vide, at det er helt almindeligt det, du oplever!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.