Hvad laver I mens jeres børn sover???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Chr.Kristiansen

Hold da op, kan se på det hele at jeg skal nyde at der er tid til en masse hyggelige sysler mens vores prinsesse sover...

Josephine er bliver 3 måneder den 24.februar og hun sover så fint.. -og længe! 

Vi står op mellem 6.30 og 7.30 hver dag hvor hun spiser morgenmad og vi hygger lidt. ca en halv til en hel time senere er hun træt og bliver puttet... Så sover hun 2-3 timer hvor jeg så kan få ordnet flasker og opvask.

Når hun vågner igen får hun selvfølgelig mad, vi leger og der går omkring en times tid før hun igen bliver puttet... Igen sover hun ca. 3 timer... Mens hun sover, slapper jeg af og ser lidt fjernsyns, er på facebook og får lagt tøj sammen...

Sådan går resten af dagen faktisk... Hun er vågen 1 time og sover så omkring 3 timer bagefter... Så jeg har god tid til at få lavet mad, ryddet op, vasket tøj og stadig nå at slappe af også...

Om natten sover hun fra mellem kl. 22 og 23, til næste morgen mellem 6.30 pg 7.30...

Så jeg klager skam ikke over for lidt tid... Dog er hun for tiden igang med et tigerspring og  sover næsten ikke! Hun vågner hver time og snakker som et vandfald! Er der andre der har oplevet dette omkring 12-ugers alderen?'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.