Hvad laver I mens jeres børn sover???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

quar20

ChelleGirl skriver:

Nu har jeg ikke selv barn endnu ... forhåbentlig snart!!
Men respekt for alt det du når

hehe taaaark jamen med to små børn i huset er der meget at se til - men vil så også sige at det i bund og grund gælder om at få lavet det der skal laves - for så er der hygge når storebror blir hentet..!! - så ligger jeg oftest med begge drenge på en dyne i stuen også leger vi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

misslea

quar20 skriver:

ja jeg keder mig ALDRIG

men ja mens han ligger og hviler sig efter vi har trænet og leget så kan jeg sagtens gå og tørre støv af og støvsuge

ja nemlig... jeg kan også godt nå en masse selvom Wilma er vågen!!! Hun dog ikke at lligge "alene" alt for længe ad gangen, så jeg sørger for at kunne snakke med hende samtidig... heheh!! Hun er en lille selskabs-papegøje

Anmeld

17. februar 2011

Chellen

quar20 skriver:

hehe taaaark jamen med to små børn i huset er der meget at se til - men vil så også sige at det i bund og grund gælder om at få lavet det der skal laves - for så er der hygge når storebror blir hentet..!! - så ligger jeg oftest med begge drenge på en dyne i stuen også leger vi

Helt bestemt .
Håber sådan selv at jeg får det overskud, når det storken én dag kommer forbi os )

Anmeld

17. februar 2011

Isabella_mor

lige nu ligger min dreng på skødet af mig og sover og jeg sidder og nusser ham lidt mens jeg sidder her ved computeren og slapper lidt af.. 

ellers kan jeg finde på at gå i bad, vaske op, eller selv tage en skraber.. 

Anmeld

17. februar 2011

quar20

misslea skriver:

ja nemlig... jeg kan også godt nå en masse selvom Wilma er vågen!!! Hun dog ikke at lligge "alene" alt for længe ad gangen, så jeg sørger for at kunne snakke med hende samtidig... heheh!! Hun er en lille selskabs-papegøje

hi hi det er Liam også men har fundet ud af at hvis jeg sætter en børnecd på, også går og synger med så kan han sagtens ligge

Anmeld

17. februar 2011

quar20

ChelleGirl skriver:

Helt bestemt .
Håber sådan selv at jeg får det overskud, når det storken én dag kommer forbi os )

overskud og overskud..!!

Tror det handler om vaner og hvordan man er som person..

Jeg er eks. en person der går meget op i at have det rent og pænt - ikke dermed sagt at det ikke kan rode lidt man har jo børn

men kommer fra et hjem der altid var så ulækkert og klamt - men jeg er bare så omvendt end min mor..!!

Men nu har Tino også astmatisk Bronkitis - og det er vigtigt for de børn med det at der ikke er støvet osv ...

Anmeld

17. februar 2011

misslea

quar20 skriver:

hi hi det er Liam også men har fundet ud af at hvis jeg sætter en børnecd på, også går og synger med så kan han sagtens ligge

øøjj det var smart.... det kunne da være, at jeg skulle afprøvet det... heheh!!!

Anmeld

17. februar 2011

oo

vist det samme som dig  jeg kommer også hurtigt til liiiige at stene lidt for meget på nettet. men idag har jeg da fx både fået lagt vasketøjet sammen, støvsuget og taget opvasken og været ude med alt muligt gøgl i skurret OG taget alt det tøj ud af mit skab som jeg er blevet for lille til at passe (føj en lækker følelse!!)

jeg har lige fået en symaskine i søndags i pre-30 års gave af min mor og hendes mand, så jeg skal også til at sy ting og sager. først tror jeg dog lige jeg bare skal sy en hel masse på en prøveklud, så jeg LÆRER at sy

og så læser jeg der hvor jeg kan snige mig til det. men det er oftest om aftenen når jeg putter (Sol lægger sig egentlig bare og sover, men jeg plejer at sidde i vores seng og læse en lille time, så er det TOTAL Trine-tid)

Anmeld

17. februar 2011

misslea

Tjuhl skriver:

vist det samme som dig  jeg kommer også hurtigt til liiiige at stene lidt for meget på nettet. men idag har jeg da fx både fået lagt vasketøjet sammen, støvsuget og taget opvasken og været ude med alt muligt gøgl i skurret OG taget alt det tøj ud af mit skab som jeg er blevet for lille til at passe (føj en lækker følelse!!)

jeg har lige fået en symaskine i søndags i pre-30 års gave af min mor og hendes mand, så jeg skal også til at sy ting og sager. først tror jeg dog lige jeg bare skal sy en hel masse på en prøveklud, så jeg LÆRER at sy

og så læser jeg der hvor jeg kan snige mig til det. men det er oftest om aftenen når jeg putter (Sol lægger sig egentlig bare og sover, men jeg plejer at sidde i vores seng og læse en lille time, så er det TOTAL Trine-tid)

Hahah... ja - det lyder fuldstændig som mig!!!

Altså.... Google er min bedste ven for tiden!!!

Jeg er snart verdensmester i at google.... og halløjsovs nogle mystiske ting, jeg kan finde på at google!!

Hihi... jeg har ikke syet siden håndarbejdstimerne i 6 klasse... og det er da immervæk nogle år siden...!!! Så ja - jeg skal vidst også øve mig en smule inden jeg begynder at sy i det dyre stof... heheh!!

Jeg har ellers store planer... så jeg er meget spændt på, om jeg kan leve op til alle mine drømme om lækre smækbukser, anorakker og tulle-bukser...

Anmeld

17. februar 2011

2babygirls

misslea skriver:

Halløj folkens...!!

Jeg er bare lidt nysgerrig...!!!

Min datter sover ca. 5-6 timer i løbet af dagen...!! De er oftes fordelt på 3 lure samt en kort aftenlur!!

Jeg har 117 ting, jeg gerne vil nå mens hun sover, men ofte ender det med, at jeg sidder med computeren i skødet og tjekker facebook og baby.dk.. heheh!!

Nu har jeg købt en masse stof og en symaskine, så nu skal jeg igang med at sy lækre sager til min lille futfis!!

Nårh.. men jeg vil gerne vide lidt om, hvad I andre laver!??

Og hvor længe sover jeres unger??? For det har jo også lidt at sige i forhold til, hvor meget tid, man har at gøre godt med!!

Her går tiden primært med oprydning, vasketøj, computer og lidt kreative projekter...

Hehe, sådan ser det for det meste også ud her

Men Madeleine sover fra 8-10 og 12-16 så tit går dagen med face, baby, træning man og fredag kl 13 og onsdag om aftenen fordi der er mødregruppe om formiddagen, rengøring, vasketøj, oprydning, og nogle gange sne rydning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.