Tjuhl skriver:
vist det samme som dig
jeg kommer også hurtigt til liiiige at stene lidt for meget på nettet. men idag har jeg da fx både fået lagt vasketøjet sammen, støvsuget og taget opvasken og været ude med alt muligt gøgl i skurret OG taget alt det tøj ud af mit skab som jeg er blevet for lille til at passe (føj en lækker følelse!!) 
jeg har lige fået en symaskine i søndags i pre-30 års gave af min mor og hendes mand, så jeg skal også til at sy ting og sager. først tror jeg dog lige jeg bare skal sy en hel masse på en prøveklud, så jeg LÆRER at sy 
og så læser jeg der hvor jeg kan snige mig til det. men det er oftest om aftenen når jeg putter (Sol lægger sig egentlig bare og sover, men jeg plejer at sidde i vores seng og læse en lille time, så er det TOTAL Trine-tid) 
Hahah... ja - det lyder fuldstændig som mig!!!
Altså.... Google er min bedste ven for tiden!!!
Jeg er snart verdensmester i at google.... og halløjsovs nogle mystiske ting, jeg kan finde på at google!! 
Hihi... jeg har ikke syet siden håndarbejdstimerne i 6 klasse... og det er da immervæk nogle år siden...!!! Så ja - jeg skal vidst også øve mig en smule inden jeg begynder at sy i det dyre stof... heheh!!
Jeg har ellers store planer... så jeg er meget spændt på, om jeg kan leve op til alle mine drømme om lækre smækbukser, anorakker og tulle-bukser... 

Anmeld