Hvad laver I mens jeres børn sover???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.954 visninger
40 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

misslea

Halløj folkens...!!

Jeg er bare lidt nysgerrig...!!!

Min datter sover ca. 5-6 timer i løbet af dagen...!! De er oftes fordelt på 3 lure samt en kort aftenlur!!

Jeg har 117 ting, jeg gerne vil nå mens hun sover, men ofte ender det med, at jeg sidder med computeren i skødet og tjekker facebook og baby.dk.. heheh!!

Nu har jeg købt en masse stof og en symaskine, så nu skal jeg igang med at sy lækre sager til min lille futfis!!

Nårh.. men jeg vil gerne vide lidt om, hvad I andre laver!??

Og hvor længe sover jeres unger??? For det har jo også lidt at sige i forhold til, hvor meget tid, man har at gøre godt med!!

Her går tiden primært med oprydning, vasketøj, computer og lidt kreative projekter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

henh01

Min søn sover en formiddagslur på ca 1-2 time, en eftermiddagslur på 2-3 timer og så en masse små lure (han er 3 mdr)

Om formiddagen går tiden med at gå i bad, ordne mig, rydde op - rede seng osv. Hvis jeg når det ordner jeg også gerne flasker her.

Om eftermiddagen, hvis ikke vi er ude at gå, sidder jeg ofte på computeren og det irriterer mig at den fanger alt ens tid. Nogen gange tænder jeg flimmeren, og ellers går jeg og rydder op. Forsøger ofte at gå en lang tur med ham, da vi bor i lejlighed og han derfor sover inde når vi er hjemme.

Har selv lige anskaffet mig en sy maskine og syet min første nederdel til den store pige. Det er også noget jeg vil forsøge at dyrke lidt mere for at det hele ikke bare bliver rengøring og computer.

Anmeld

17. februar 2011

quar20

misslea skriver:

Halløj folkens...!!

Min datter sover ca. 5-6 timer i løbet af dagen...!! De er oftes fordelt på 3 lure samt en kort aftenlur!!

Jeg har 117 ting, jeg gerne vil nå mens hun sover, men ofte ender det med, at jeg sidder med computeren i skødet og tjekker facebook og baby.dk.. heheh!!

Nu har jeg købt en masse stof og en symaskine, så nu skal jeg igang med at sy lækre sager til min lille futfis!!

Og hvor længe sover jeres unger??? For det har jo også lidt at sige i forhold til, hvor meget tid, man har at gøre godt med!!

Her går tiden primært med oprydning, vasketøj, computer og lidt kreative projekter...

HUHA ja jeg har en MASSE..

Vasketøj

Oprydning

Rengøring

Klargøring af aftensmad

Indkøb

Mødregruppe hver anden uge

Familiebesøg

baby.dk og face

Lege og træne med lillemand

lave et par flasker klar.

Og han sover knap 3 timer om dagen..!! Og det er oftest fordelt på 4-5 gange.. ja han sover ikke længe af gangen mm. vi er ude at kører..

Anmeld

17. februar 2011

NoName

he he lidt det samme som dig, sider her på baby og fjæsen.

MEN næsten altid først når jeg har ordnet flasker og ryddet op. Når hun sover til middag går jeg ofte med barnevognen ned og handler, eller bare går en tur imens hun sover, da jeg stadig mangler at smide nogle graviditets kilo

Men ellers ordner jeg vasketøj og gør lidt rent, man må jo tage tingene lidt af gangen når man har en baby der IKKE sover 4 timer i streg.

Anmeld

17. februar 2011

Siber

misslea skriver:

Halløj folkens...!!

Det lyder som mig

Hvis det ikke lige er mig der skal aflevere eller hente Alma og Johanna, så går der lidt tid med det! Eller hvis de holder fridag, så bruger jeg tiden sammen med dem.

Men jeg har også en masse projekter jeg gerne vil nå, og det kan være jeg snart skal igang!!

I dag har jeg brugt tiden på rengøring og tøjvask, mine forældre kommer på besøg, og skal være her en uge!

Min plan er også at komme igang med at træne, skal i morgen når Astrid sover, så kan min mor passe!!

Men ja, jeg udnytter vidst ikke Astrids sovetid optimalt!!

knus Siber

Anmeld

17. februar 2011

misslea

quar20 skriver:

Vasketøj

Oprydning

Rengøring

Klargøring af aftensmad

Indkøb

Familiebesøg

baby.dk og face

Og han sover knap 3 timer om dagen..!! Og det er oftest fordelt på 4-5 gange.. ja han sover ikke længe af gangen mm. vi er ude at kører..

hahah... ja hold da op, så skal du sørme være ret effektiv, hvis han ikke sover længere tid ad gangen...

Men ja... man kan faktisk også nå en hel del!!! Man lærer at være effektiv!!!

Anmeld

17. februar 2011

Chellen

quar20 skriver:

Vasketøj

Oprydning

Rengøring

Klargøring af aftensmad

Indkøb

Familiebesøg

baby.dk og face

Nu har jeg ikke selv barn endnu ... forhåbentlig snart!!
Men respekt for alt det du når

Anmeld

17. februar 2011

misslea

noname skriver:

he he lidt det samme som dig, sider her på baby og fjæsen.

MEN næsten altid først når jeg har ordnet flasker og ryddet op. Når hun sover til middag går jeg ofte med barnevognen ned og handler, eller bare går en tur imens hun sover, da jeg stadig mangler at smide nogle graviditets kilo

Men ellers ordner jeg vasketøj og gør lidt rent, man må jo tage tingene lidt af gangen når man har en baby der IKKE sover 4 timer i streg.

heheh...!! Ja vupti... tiden flyver jo afsted!!!

Der er nogle gange, jeg ikke helt kan finde ud af, hvad dagen egentlig er gået med!!

Anmeld

17. februar 2011

quar20

misslea skriver:

hahah... ja hold da op, så skal du sørme være ret effektiv, hvis han ikke sover længere tid ad gangen...

Men ja... man kan faktisk også nå en hel del!!! Man lærer at være effektiv!!!

ja jeg keder mig ALDRIG

men ja mens han ligger og hviler sig efter vi har trænet og leget så kan jeg sagtens gå og tørre støv af og støvsuge

Anmeld

17. februar 2011

misslea

Siber skriver:

Det lyder som mig

Hvis det ikke lige er mig der skal aflevere eller hente Alma og Johanna, så går der lidt tid med det! Eller hvis de holder fridag, så bruger jeg tiden sammen med dem.

Men jeg har også en masse projekter jeg gerne vil nå, og det kan være jeg snart skal igang!!

I dag har jeg brugt tiden på rengøring og tøjvask, mine forældre kommer på besøg, og skal være her en uge!

Min plan er også at komme igang med at træne, skal i morgen når Astrid sover, så kan min mor passe!!

Men ja, jeg udnytter vidst ikke Astrids sovetid optimalt!!

knus Siber

Ja uuhhaaa... det er godt nok også meget forskelligt, hvor meget jeg når i løbet af dagen!!! Wilma kan have nogle (korte) perioder, hvor hun skal have sutten 1-2 gange i timen, når hun sover nede i barnevognen...!! Og i de perioder, kan jeg godt fise op og ned ad trapperne mange gange... heheh!!! Men de gange, hvor hun sover fint uden at skulle have suten, der har jeg masser af tid, og der får jeg bagt en masse brød og kager (det elsker jeg), lavet en masse kreative ting til hendes værelse - malerier, sættekasser, hylder mm. og ellers ... jaaah alle de praktiske ting, som selvfølgelig også skal gøres!! hihi

Men ja.. du har selvfølgelig også lige et par store tøser, der skal hentes osv )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.