Hvad laver I mens jeres børn sover???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

misslea

Tina&Martin skriver:

Hehe, sådan ser det for det meste også ud her

Men Madeleine sover fra 8-10 og 12-16 så tit går dagen med face, baby, træning man og fredag kl 13 og onsdag om aftenen fordi der er mødregruppe om formiddagen, rengøring, vasketøj, oprydning, og nogle gange sne rydning

Ja - så har du jo også en masse gode brugbare timer til at få gjort en masse!!! Det er jo herligt, at hun har sådan et fint sovemønster!!

Wilma sover også fint i løbet af dagen... ca. 5-6 timer!! Men det er meget forskelligt, hvornår hun tager en lang eller kort lur!! Så jeg ved sjældent om jeg kan nå at gå igang med en masse!! For det meste tager jeg chancen... og nogle gange får jeg ordnet en masse, og andre gange må jeg lade det ligge til næste lur!! Men ofte, kan jeg også gøre tingene færdige selvom Wilma er vågen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

2babygirls

misslea skriver:

Ja - så har du jo også en masse gode brugbare timer til at få gjort en masse!!! Det er jo herligt, at hun har sådan et fint sovemønster!!

Wilma sover også fint i løbet af dagen... ca. 5-6 timer!! Men det er meget forskelligt, hvornår hun tager en lang eller kort lur!! Så jeg ved sjældent om jeg kan nå at gå igang med en masse!! For det meste tager jeg chancen... og nogle gange får jeg ordnet en masse, og andre gange må jeg lade det ligge til næste lur!! Men ofte, kan jeg også gøre tingene færdige selvom Wilma er vågen

Ja, jeg har lidt skudt papegøjen med hende. Martin får også at vide at vi ikke ved hvordan det er at være forældre endnu.

Efter vi er startet på grøden slår det hende fuldstændig ud, og hun kan næsten kun holde sig vågen 1 time efter, så der rykker middagsluren sig tit lidt.

Men det er nu også fedt at du kan nå en masse selvom Wilma ligger og tuller rundt på gulvet

Fandt du forresten ud af noget med bumbo stolen ??

Anmeld

17. februar 2011

Ansemusen

misslea skriver:

Halløj folkens...!!

Jeg er bare lidt nysgerrig...!!!

Min datter sover ca. 5-6 timer i løbet af dagen...!! De er oftes fordelt på 3 lure samt en kort aftenlur!!

Jeg har 117 ting, jeg gerne vil nå mens hun sover, men ofte ender det med, at jeg sidder med computeren i skødet og tjekker facebook og baby.dk.. heheh!!

Nu har jeg købt en masse stof og en symaskine, så nu skal jeg igang med at sy lækre sager til min lille futfis!!

Nårh.. men jeg vil gerne vide lidt om, hvad I andre laver!??

Og hvor længe sover jeres unger??? For det har jo også lidt at sige i forhold til, hvor meget tid, man har at gøre godt med!!

Her går tiden primært med oprydning, vasketøj, computer og lidt kreative projekter...

HOLD da OP!!!! Har sover barnet ofte kun to gange 40 minutter. Men det svinger meget! I dag sov han én lur på 30 min. og én på 45 min. Andre dage vare den ene halvanden times tid. Så her når jeg ikke rigtig så meget... desværre!

Anmeld

17. februar 2011

NoName

misslea skriver:

heheh...!! Ja vupti... tiden flyver jo afsted!!!

Der er nogle gange, jeg ikke helt kan finde ud af, hvad dagen egentlig er gået med!!

nej, det er ret pinligt egentlig....

Anmeld

17. februar 2011

dorthemus

misslea skriver:

Halløj folkens...!!

Min datter sover ca. 5-6 timer i løbet af dagen...!! De er oftes fordelt på 3 lure samt en kort aftenlur!!

Jeg har 117 ting, jeg gerne vil nå mens hun sover, men ofte ender det med, at jeg sidder med computeren i skødet og tjekker facebook og baby.dk.. heheh!!

Nu har jeg købt en masse stof og en symaskine, så nu skal jeg igang med at sy lækre sager til min lille futfis!!

Og hvor længe sover jeres unger??? For det har jo også lidt at sige i forhold til, hvor meget tid, man har at gøre godt med!!

Her går tiden primært med oprydning, vasketøj, computer og lidt kreative projekter...

Uha der er ikke meget tid til mig selv...min datter sover meget lidt og har egentlig altid gjort det. Ydermere skal jeg i øjeblikket putte med hende når hun sover ellers sover hun slet ikke

Så madlavning, vasketøj, rengøring, computertid o.lign. foregår sammen med hende eller mens hun leger ved siden af. Og når hun sover for natten ligger hun på sofaen ved siden af mig og kommer med ind i seng når jeg går til ro.

Så alenetid er en by i Rusland her.

Anmeld

17. februar 2011

Brams

misslea skriver:

Halløj folkens...!!

Da Lærke var mindre sov hun 4½-5 timer  (fra 9-14) og igen en lille lur tidligt på aftenen, indtil hun blev lagt til natten.

Jeg nåede i bad, vaske tøj, lave scrapbog til Lærke, sidde ved computeren, se TV - egentlig ikke så meget nyttigt, men jeg slappede af

Anmeld

17. februar 2011

CiSo

Min søn, er en af dem der sover hele natten og lææænge! Men i løbet ad dagen er han meget vågen.. Men når han sover ordner jeg vasketøj, rydder op eller gør rent.. Eller så kan det også blive til en morfar af og til.

Anmeld

17. februar 2011

quar20

misslea skriver:

øøjj det var smart.... det kunne da være, at jeg skulle afprøvet det... heheh!!!

Ja prøv da det Syntes det er smadder hyggelig at høre b'rnemusik ( det gør vi meget i herhjemme ) - også synger Tino jo med når han så kommer hjem, så Liam har hørt børnemusik både inde i maven og uden for maven

Anmeld

17. februar 2011

misslea

dorthemus skriver:

Uha der er ikke meget tid til mig selv...min datter sover meget lidt og har egentlig altid gjort det. Ydermere skal jeg i øjeblikket putte med hende når hun sover ellers sover hun slet ikke

Så madlavning, vasketøj, rengøring, computertid o.lign. foregår sammen med hende eller mens hun leger ved siden af. Og når hun sover for natten ligger hun på sofaen ved siden af mig og kommer med ind i seng når jeg går til ro.

Så alenetid er en by i Rusland her.

Uha ja Dorthe... det kan jeg sørme godt se!! Så må man finde en løsning, hvor de små pus kan "deltage" i gøremålene!!!

Det handler vel egentlig i bund og grund om at acceptere, at sådan er ens barns soverytme, og så nå så meget som muligt, mens barnet er vågent

Anmeld

17. februar 2011

misslea

Ansemusen skriver:

HOLD da OP!!!! Har sover barnet ofte kun to gange 40 minutter. Men det svinger meget! I dag sov han én lur på 30 min. og én på 45 min. Andre dage vare den ene halvanden times tid. Så her når jeg ikke rigtig så meget... desværre!

Ja Wilma har faktisk altid haft et godt sovehjerte...!!! Hun har sovet igennem om natten siden hun var 5 uger, og nu sover hun fra 21.30-7, får mad og sover videre til kl. 9!

Så jeg kan bestemt ikke klage!!

Jøsses.... det var sørme ikke meget, din lille trold sover om dagen! Hvor gammel er han?

Og virker han slet ikke træt, eller er han bare frisk som en havørn og har ikke brug for mere søvn?? Hvis Wilma ikke får sovet ordentligt, så bliver hun pjevs, gnider øjne og gaaaaaber hele tiden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.