Hvad laver I mens jeres børn sover???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

misslea

Tina&Martin skriver:

Ja, jeg har lidt skudt papegøjen med hende. Martin får også at vide at vi ikke ved hvordan det er at være forældre endnu.

Efter vi er startet på grøden slår det hende fuldstændig ud, og hun kan næsten kun holde sig vågen 1 time efter, så der rykker middagsluren sig tit lidt.

Men det er nu også fedt at du kan nå en masse selvom Wilma ligger og tuller rundt på gulvet

Fandt du forresten ud af noget med bumbo stolen ??

Ja det er da bare vildt dejligt med al den søvn!!!

Jeg skal nu heller ikke klage...! Wilma sover fra 21.30-7, derefter får hun mad (det tager max 10 min) og derefter sover hun videre til kl. 9!! Og så sover hun de der 5-6 timer i løbet af dagen... fordelt på ca. 3 lure!!

.... Jaaah altså, jeg endte med at købe en i knald-gul i stedet! Kunne ikke opdrive den i lilla her i DK!!! Men den gule er altså også smadder fin synes jeg!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

2babygirls

misslea skriver:

Ja det er da bare vildt dejligt med al den søvn!!!

Jeg skal nu heller ikke klage...! Wilma sover fra 21.30-7, derefter får hun mad (det tager max 10 min) og derefter sover hun videre til kl. 9!! Og så sover hun de der 5-6 timer i løbet af dagen... fordelt på ca. 3 lure!!

.... Jaaah altså, jeg endte med at købe en i knald-gul i stedet! Kunne ikke opdrive den i lilla her i DK!!! Men den gule er altså også smadder fin synes jeg!!!

Eiiih, vi har bare været heldige med vores oktober tøser

Madeleine bliver puttet kl 19, og så får hun en flaske kl 22, og så sover fisen også til kl 7 hvor vi så står op og hygger tíl hun skal ud og sove første lur..

Dejligt der bare er kommet rutiner ind i vores liv.

Ihh vi fik også bumbo stolen i gul til dåben af min veninde  Den bruger vi ikke så meget endnu, men når hun sidder i den så kan hun rigtig fange de små fusser haha, så hun hænger lige lovlig meget forover, den vildkat

Anmeld

17. februar 2011

Ansemusen

misslea skriver:

Ja Wilma har faktisk altid haft et godt sovehjerte...!!! Hun har sovet igennem om natten siden hun var 5 uger, og nu sover hun fra 21.30-7, får mad og sover videre til kl. 9!

Så jeg kan bestemt ikke klage!!

Jøsses.... det var sørme ikke meget, din lille trold sover om dagen! Hvor gammel er han?

Og virker han slet ikke træt, eller er han bare frisk som en havørn og har ikke brug for mere søvn?? Hvis Wilma ikke får sovet ordentligt, så bliver hun pjevs, gnider øjne og gaaaaaber hele tiden!

Han er 8,5 måned! Nej han er frisk. Han sover som regel til kl. 9 om morgenen og vi står op halv ti-ti som oftest. Som regel er han vågen i 2,5-3 timer, tager en lur (kort eller ok lang) og igen 2,5-3 timer senere endnu en lur. Og så sover han ca. 3-3,5 time senere for natten. Han vågner dog meget om natten pt pga. sin separationsangst, men får ikke længere bryst om natten.

Anmeld

18. februar 2011

misslea

Ansemusen skriver:

Han er 8,5 måned! Nej han er frisk. Han sover som regel til kl. 9 om morgenen og vi står op halv ti-ti som oftest. Som regel er han vågen i 2,5-3 timer, tager en lur (kort eller ok lang) og igen 2,5-3 timer senere endnu en lur. Og så sover han ca. 3-3,5 time senere for natten. Han vågner dog meget om natten pt pga. sin separationsangst, men får ikke længere bryst om natten.

han er sørme en frisk llille gut

Men det vigtigste er jo, at han er i godt humør, og sover det, han har brug for! Man kan jo ikke rigtig gøre så meget ved ens barns søvnbehov

Anmeld

18. februar 2011

misslea

Tina&Martin skriver:

Eiiih, vi har bare været heldige med vores oktober tøser

Madeleine bliver puttet kl 19, og så får hun en flaske kl 22, og så sover fisen også til kl 7 hvor vi så står op og hygger tíl hun skal ud og sove første lur..

Dejligt der bare er kommet rutiner ind i vores liv.

Ihh vi fik også bumbo stolen i gul til dåben af min veninde  Den bruger vi ikke så meget endnu, men når hun sidder i den så kan hun rigtig fange de små fusser haha, så hun hænger lige lovlig meget forover, den vildkat

hihi...!! Ja - de fusser altså!!! Wilma "opdagede" sine for 2½ uge, og hun hiver og flår i dem HELE tiden! Det kan nogle gange være svært at få lov til at tage bleeb af hende, for hun vil MEGET hellere hive og flå i sine tæer...hihi!!!

Og når hun så ligger på sit legetæppe, så hiver hun sine sokker af KONSTANT!!! Bestiller nærmest ikke andet end at putte sokker på den unge dame... hahah!!!

Vi bruger den heller ikke så meget....! Hun sidder ellers flot i den, men jeg vil kun bruge den når hun spiser grød osv!! Hun er blevet SÅ sej til det med grød! Hun er helt vild med det! Hun sidder med åben mund, og blir utålmodig, hvis eg er lidt for længe om at putte næste skefuld ind i hendes mund... hihi!!! Hun er et værre lille madøre!!!

Anmeld

18. februar 2011

VIPpigen

Åhh, hvad laver jeg?????

Vasker op, gør rent, syer tøj, designer, handler, går en tur, bager, vasker tøj, sidder ved pcen, ser DH til middag, eller eftermiddag alt efter hvad tid Lilje sover.... Ja, de almindelige huslige ting, og hvad jeg ellers lige føler for som regel

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

jamen indtil isaac skal hentes fra Dp, hygger jeg med den lille og når han sover så går det på madlavning, vasketøj, oprydning, handle ind og så hygger jeg med med små projekter. Som dette:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. februar 2011

misslea

sarahb skriver:

jamen indtil isaac skal hentes fra Dp, hygger jeg med den lille og når han sover så går det på madlavning, vasketøj, oprydning, handle ind og så hygger jeg med med små projekter. Som dette:

NEEEEEJ hvor er det fint altså!!!

Anmeld

18. februar 2011

2babygirls

misslea skriver:

hihi...!! Ja - de fusser altså!!! Wilma "opdagede" sine for 2½ uge, og hun hiver og flår i dem HELE tiden! Det kan nogle gange være svært at få lov til at tage bleeb af hende, for hun vil MEGET hellere hive og flå i sine tæer...hihi!!!

Og når hun så ligger på sit legetæppe, så hiver hun sine sokker af KONSTANT!!! Bestiller nærmest ikke andet end at putte sokker på den unge dame... hahah!!!

Vi bruger den heller ikke så meget....! Hun sidder ellers flot i den, men jeg vil kun bruge den når hun spiser grød osv!! Hun er blevet SÅ sej til det med grød! Hun er helt vild med det! Hun sidder med åben mund, og blir utålmodig, hvis eg er lidt for længe om at putte næste skefuld ind i hendes mund... hihi!!! Hun er et værre lille madøre!!!

HAHAHA, ja så snilt er Madeleine ikke med hendes sokker, men det er også tosse lange, så selv jeg har mit hyr med at trække dem af  Sys også hun er begyndt at "kradse" mere for rigtig at kunne fange tinge, og MIG!!! Goood damit mit stakkels ansigt når det skal undersøges

Madeleine er også total vild med grøden, og siger uuuuuhmmmmm når hun har fået en mundfuld, sååååå kært.. men har lige holdt en dags pause fordi den lille mave blev helt hård i aff. så hun skreg heeelt vildt fordi hun bare næsten ikke kunne trykke det ud

Men så har hun fået sveskemos i stedet for, og får det også idag, og så må vi se på det i weekenden igen.

Bruger skråstolen når hun skal spise, for så er der bedre udsyn for mig

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

misslea skriver:

NEEEEEJ hvor er det fint altså!!!

ja jeg synes også det er blevet ret godt, skal helt sikkert også lige lave et par sko til mindste manden ..

Har også lavet disse
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.