misslea skriver:
hihi...!! Ja - de fusser altså!!! Wilma "opdagede" sine for 2½ uge, og hun hiver og flår i dem HELE tiden! Det kan nogle gange være svært at få lov til at tage bleeb af hende, for hun vil MEGET hellere hive og flå i sine tæer...hihi!!!
Og når hun så ligger på sit legetæppe, så hiver hun sine sokker af KONSTANT!!! Bestiller nærmest ikke andet end at putte sokker på den unge dame... hahah!!!
Vi bruger den heller ikke så meget....! Hun sidder ellers flot i den, men jeg vil kun bruge den når hun spiser grød osv!! Hun er blevet SÅ sej til det med grød! Hun er helt vild med det! Hun sidder med åben mund, og blir utålmodig, hvis eg er lidt for længe om at putte næste skefuld ind i hendes mund... hihi!!! Hun er et værre lille madøre!!!
HAHAHA, ja så snilt er Madeleine ikke med hendes sokker, men det er også tosse lange, så selv jeg har mit hyr med at trække dem af
Sys også hun er begyndt at "kradse" mere for rigtig at kunne fange tinge, og MIG!!! Goood damit mit stakkels ansigt når det skal undersøges 
Madeleine er også total vild med grøden, og siger uuuuuhmmmmm når hun har fået en mundfuld, sååååå kært.. men har lige holdt en dags pause fordi den lille mave blev helt hård i aff. så hun skreg heeelt vildt fordi hun bare næsten ikke kunne trykke det ud 

Men så har hun fået sveskemos i stedet for, og får det også idag, og så må vi se på det i weekenden igen.
Bruger skråstolen når hun skal spise, for så er der bedre udsyn for mig 
Anmeld