Tjuhl skriver:
nu blev der jo afvist rigtig rigtig mange i sommers da man søgte ind på uddannelser fordi der simpelthen ikke er pladser nok og da der heller ikke er nogen jobs at få, så ender rigtig mange helt ufrivilligt på kontanthjælp. Det er vel ikke så svært at forstå 
jeg synes da ikke man skal fylde en uddannelsesplads op på en hvilken som helst uddannelse blot for ikke at være på kontanthjælp!
Men omvendt så er det jo desværre ikke alle forundt at tage den udd. som man drømmer om...så må man jo tage det næstbedste og der tænker jeg at kh vel er langt under eller tænker du at man hellere skal lade være med at tage en udd. hvis ikke man kan blive det man vil...?
Jeg måtte afstemme drømme med virkeligheden og derfor blev jeg bare pædagog, men det har så åbnet mange andre muligheder og i hvert fald givet mig en tro på mig selv som jeg ikke havde i de mange mange år jeg var på kh..
Og trine, det er så svært at forstå, men synes altså ikke du skriver særlig pænt...vidste ikke engang du selv havde haft den problematik inde på livet...kom du så tilsidst ind på det du ønskede...eller?
Anmeld