hæmoride under fødsel???????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Tro mig, hvis I har haft sex så ved han det godt ;-)

det har vi kun når det er mørkt, det er så flovt for mig at han ikke skal se på det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

tinasmor

Nanastep skriver:

nårh okay, men det virker på mig
ja det gør meget ondt hehe, men jeg bider gerne den smerte i mig, jeg skal jo kunne klare en fødsel hehe

Det er rigtig nok Men hvis de alligevel falder ud i løbet af fødsen så kan jeg ikke se hvad det skulle hjælpe? Og inden fødslen er det jo alligevel kun kæresten der ser dem (og nu er han vel vant til dem hvis det er ham der skubber dem op)

Anmeld

16. februar 2011

Nanastep

tinasmor skriver:

Det er rigtig nok Men hvis de alligevel falder ud i løbet af fødsen så kan jeg ikke se hvad det skulle hjælpe? Og inden fødslen er det jo alligevel kun kæresten der ser dem (og nu er han vel vant til dem hvis det er ham der skubber dem op)

hehe ja det er jo lige det.
puha jeg tager det ikke så tungt at min kæreste skal hjælpe mig med det, for jeg ved det hjælper på mig, også kan man gå normalt igen hehe.. mine popper ikke ud igen heldigvis hehe!

Anmeld

16. februar 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

det har vi kun når det er mørkt, det er så flovt for mig at han ikke skal se på det..

Han kan sandsynligvis også mærke dem hvis han har hånden dernede. Jeg kan sagtens forstå dig men det er jo bare en af "glæderne" ved en graviditet ;-). Og til fødslen kommer han til at se det der er meget værre :-DMen som de andre skriver så lad for guds skyld være med at gøre noget ved dem selv. Gå til lægen og få salve på recept. Hvis du også har hæmorider indvendig så spørg lægen efter stikpiller. Go bedring :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.