hæmoride under fødsel???????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

celkt

som sagt, gå til lægen, og ja, jeg ved det er heller ikke fedt, men alligevel... hvis der nu er noget han kan gøre ved det, ville det da være fedt. Og desuden er man jo lidt generet af det, så hvis du kunne slippe af med dem ved lægens hjælp, så kunne du blive sparet for meget ubehag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Anonym trådstarter

Lilac skriver:

Den jeg fik da jeg fødte var større end det - de ser sgu meget de jordemødre  Hun var meget afslappet omkring det, sagde bare "og så fik du lige en hæmoride oveni hatten", da hun syede mig... 

nej nej nej de skal ikke sige det højt hvis min jæreste står på stuen!!

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

Betteisen skriver:

Jeg kan godt forstå du ikke lige frem ser frem til at ligge der med spredte ben. Jeg havde det på samme måde, men man kan nu engang ikke føde med benene samlet. At du har hæmorider kan der derimod gøres noget ved.

Det bedste råd er at du lige tager en snak med din læge (som altså har set det der er værre) og får nogle stikpiller, der kan gøre at de forsvinder. Alternativt kan du få creme, men stikpillerne virker vist bedst.

Noget helt andet er, at du nok glemmer alt om blufærdighed når du ligge og skal føde.

PØJ PØJ med det hele

tak

Anmeld

16. februar 2011

oo

du kan få noget creme og/eller en stikpille ved lægen som tager det på ingen tid, der er ingen grund til at gå amok for at få det væk

Anmeld

16. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

hm okay.. trist altså.. troede jeg lige var sluppet.. men nææææ nej..  faktisk ret komisk, jeg var hjemme og besøge mine forældre, og spørger så min mor hvad det er der ligger på køl i køleskabet, - det er til hæmorier - svarer hun.. har du da det??

jah svarer hun, og faktisk får jeg en et par dage efter.. bah!

Der ser du..selv ens mødre slipper ikke

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Der ser du..selv ens mødre slipper ikke

hehe nej

Anmeld

16. februar 2011

Lilac

Anonym skriver:

nej nej nej de skal ikke sige det højt hvis min jæreste står på stuen!!

søde, din kæreste er nok ved at give jeres barn tøj på for aller første gang - han er da slet ikke interesseret i at høre hvordan du ser ud dernede på det tidspunkt - det er altså slet ikke så vigtigt i den situation - I skal jo se jeres lille vidunder for første gang og I har gennemgået noget ganske fantastisk sammen som er større end jer selv... Så er sådan noget altså det sidste man har lyst til at gå op i... 

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

Lilac skriver:

søde, din kæreste er nok ved at give jeres barn tøj på for aller første gang - han er da slet ikke interesseret i at høre hvordan du ser ud dernede på det tidspunkt - det er altså slet ikke så vigtigt i den situation - I skal jo se jeres lille vidunder for første gang og I har gennemgået noget ganske fantastisk sammen som er større end jer selv... Så er sådan noget altså det sidste man har lyst til at gå op i... 

tjo måske.... du har nok ret. 

Anmeld

16. februar 2011

Lilac

Anonym skriver:

tjo måske.... du har nok ret. 

Jeg fik i hvert fald et helt andet syn på min krop efter fødslen. Jeg er helt enormt fascineret af hvad en kvindekrop faktsik kan og ja, der kommer da ar af den ene og den anden slags, men det er det vores krop er beregnet til og gud, hvor er det skønt at være mere afslappet og forenet med det hylster vi nu engang skal leve i...

Anmeld

16. februar 2011

celkt

Lilac skriver:

Jeg fik i hvert fald et helt andet syn på min krop efter fødslen. Jeg er helt enormt fascineret af hvad en kvindekrop faktsik kan og ja, der kommer da ar af den ene og den anden slags, men det er det vores krop er beregnet til og gud, hvor er det skønt at være mere afslappet og forenet med det hylster vi nu engang skal leve i...

ENIG!!!!

jeg var også vildt imponeret over hvordan vi er bare er skabt til det der... Det er den vildeste følelse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.