hæmoride under fødsel???????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.342 visninger
43 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Anonym trådstarter

er der noget jeg kan gøre for at fjerne mine hæmorider inden jeg skal føde om 2½ mdr ????

Er det rigtigt at jeg kan binde sytråd om dem så de 'visner'???

Vil ikke ligge der med numsen i vejret og ha så mange hæmorider

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

celkt

du må for guds skyld ikke selv gå i gang med sådan noget som sytråd. Går der hul på en hæmoride, kan du faktisk bløde rigtigt slemt, så slå den tanke ud af hovedet. Der findes noget salve, du kan smøre på, ved dog ikke om du må bruge det under graviditet, men undersøg det. Og ellers gå til din læge.

Du skal ikke tage det så tungt, det er jo helt normalt. Jeg ved det er noget andet, når det sidder på ens egen krop, men tro mig, når først man ligger i fødslen, så er det sidste man bekymrer sig om, hvordan man ser ud forneden, så længe det bare bliver hurtigt overstået. Og jordemødre og alle de andre har set det tusinde gange før.

Endelig så forsvinder der højst sandsynligt af sig selv, når du har født, og din krop bliver normal igen, så det har ikke så lange udsigter....

Det er møjtræls, men det er en naturlig del af det for mange...

Anmeld

16. februar 2011

Aves.

Gå til lægen og få noget creme...forsvinder de ikke så kan du få dem fjernet operativt..

Anmeld

16. februar 2011

Lilac

ja, man kan få en salve men ved ikke om man må bruge den når man er gravid... jeg fik en hæmoride da jeg fødte - så bare rolig det har de altså set før, og salven måtte jeg godt bruge da jeg ammede... Men spørg din læge...

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

celkt skriver:

du må for guds skyld ikke selv gå i gang med sådan noget som sytråd. Går der hul på en hæmoride, kan du faktisk bløde rigtigt slemt, så slå den tanke ud af hovedet. Der findes noget salve, du kan smøre på, ved dog ikke om du må bruge det under graviditet, men undersøg det. Og ellers gå til din læge.

Du skal ikke tage det så tungt, det er jo helt normalt. Jeg ved det er noget andet, når det sidder på ens egen krop, men tro mig, når først man ligger i fødslen, så er det sidste man bekymrer sig om, hvordan man ser ud forneden, så længe det bare bliver hurtigt overstået. Og jordemødre og alle de andre har set det tusinde gange før.

Endelig så forsvinder der højst sandsynligt af sig selv, når du har født, og din krop bliver normal igen, så det har ikke så lange udsigter....

Det er møjtræls, men det er en naturlig del af det for mange...

jeg har en salve, AC3 Comfort.. men det virker ikke

der er tvært imod kommet en til..

det vil sige at alle med hæmorider føder med dem og får dem ikke bekæmpet inden fødsel?

hvad ville jordemoderen og de andre der assistere på stuen ikke tænke om mig. ??

jeg er i forvejen ret flov over at skulle ligge med spredte ben..

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Gå til lægen og få noget creme...forsvinder de ikke så kan du få dem fjernet operativt..

få dem  fjernet hos lægen?? før jeg skal føde?? eller efter søde

Anmeld

16. februar 2011

Lilac

Anonym skriver:

jeg har en salve, AC3 Comfort.. men det virker ikke

der er tvært imod kommet en til..

det vil sige at alle med hæmorider føder med dem og får dem ikke bekæmpet inden fødsel?

hvad ville jordemoderen og de andre der assistere på stuen ikke tænke om mig. ??

jeg er i forvejen ret flov over at skulle ligge med spredte ben..

den salve jeg havde var ikke ac3 men én lægen ordinerede... 

Jeg tvivler på det bliver det du tænker på når du står i situationen, men kan da godt forstå at det fylder meget nu... Men ang. din problemstilling, bør du nok tage en snake med din lægen - det er jo drøn-irriterende at have hæmorider, sådan som jeg husker det...

Anmeld

16. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

få dem  fjernet hos lægen?? før jeg skal føde?? eller efter søde

Efter.. du skal lige se om crem virker efter fødslen..

Anmeld

16. februar 2011

celkt

tag det med ro, de er helt ligeglade... det er vel ikke værre end hvis der kommer lidt afføring med ud, når man har presseveer, hvilket jeg fik fornøjelsen af at opleve her sidste gang, og som rigtigt mange også oplever... Og tro mig, det er man også helt og aldeles ligeglad med...

jordemødre og assistenter ser det hver eneste dag, så medmindre de er så store at de er til gene for fødslen, tror jeg bare de overser det.

Og nej, jeg tror ikke de fjerner dem ved operation mens du er gravid, da der er en stor sandsynlighed for at de forsvinder af sig selv efter fødslen, og at du desuden ikke må føde med et frisk ar dernede efter en operation...

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

Lilac skriver:

den salve jeg havde var ikke ac3 men én lægen ordinerede... 

Jeg tvivler på det bliver det du tænker på når du står i situationen, men kan da godt forstå at det fylder meget nu... Men ang. din problemstilling, bør du nok tage en snake med din lægen - det er jo drøn-irriterende at have hæmorider, sådan som jeg husker det...

ja det er så

specielt når man har nok i at skulle ligge med spredte ben i forvejen..  + så er der lige nogle klamme hæmorider de kan stirre på mens man ellers ligger der med hele underlivet til syne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.