Hvilken barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

Mig med maven

Brams skriver:

1) Emmaljunga Big Star Supreme Uniq

2) Babysam

3) 8.000 kr. (incl. lift)

4) 97 cm. i liggemål, samlet vægt for hele vognen er kun 16 kg. med Uniq-stellet, supernem bremse hvor vognen ikke skal løftes for at aktivere/deaktivere den, fylder kun 17 cm. i højden når hjulene er taget af, punkteringsfri dæk, vuggefunktion på den fritstående overdel, ThermoBase - i solerende/ventilerende barnevognsbund, støddæmpende hovedbeskyttelse når barnet ligger ned.

Vi er glade for vores barnevogn og kan kun anbefale den

ENIG!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Camillee

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

Som overskriften lyder....

1) Hvilken barnevogn har i?

2) Hvor købte i den)

3) Hvad gav i for den?

4) Bemærkninger omkring vognen?

Håber i gider tage jer tid til at svare, da jeg virkelig syntes barnevogns markedet er e jungel og finde rundt i..... Vi har en odder til Mathias, og skal ud og have en ny til den bette fis i maven. Men aner ikke lige hvilken en det skal være.... Alle svar er velkommen lige fra de billige til de dyre....

Knus

1)jeg har en Emmaljunga Big City, i farven Pro titan

2) den er købt i babysam

3)vi gav 6000kr for vognen og lift  og 1000 kr for en barnevognspakke med nye madresser

4) jeg er super glad for vores smukke vogn, der har intet været med den, den er nem at køre og komme rundt med.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. februar 2011

Jibbe

Vi har Odder Zip som vi gav 8700 for i babysam ( uden lift ). Vi er SÅ glade for den og kunne ikke ønske os en bedre vogn. Og så kan den pakkes i vores Swift så der stadig kan sidde 5 passagerer.

Anmeld

20. februar 2011

ønskebørn74

kamtok skriver:

Det er også bare en rigtig fed vogn.. Har den selv og jeg er såååå glad for den..

Kom du til at betale told/moms ud over prisen?

Anmeld

20. februar 2011

kamtok

ønskebarn74 skriver:

Kom du til at betale told/moms ud over prisen?

Nej, jeg betalte kun de 3500 kr.

Men det er også en privatperson der bestiller dem fra Polen og får dem sendt derfra direkte hjem til modtageren.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.