Hvilken barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.347 visninger
44 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Fru Nielsen

Hejsa Piger

Som overskriften lyder....

1) Hvilken barnevogn har i?

2) Hvor købte i den)

3) Hvad gav i for den?

4) Bemærkninger omkring vognen?

Håber i gider tage jer tid til at svare, da jeg virkelig syntes barnevogns markedet er e jungel og finde rundt i..... Vi har en odder til Mathias, og skal ud og have en ny til den bette fis i maven. Men aner ikke lige hvilken en det skal være.... Alle svar er velkommen lige fra de billige til de dyre....

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

B&J

Jeg elsker vores simo alm prisen på den er 4000 men den var på tilbud til 3000 kr og den er købt i babysam de er super flinke og det bedste er den har et ligge mål på 95 så der er masser af plas selv om vores dreng ikke er så stor men kommer nu nok

Anmeld

16. februar 2011

ChatH

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

2) Hvor købte i den)

3) Hvad gav i for den?

Håber i gider tage jer tid til at svare, da jeg virkelig syntes barnevogns markedet er e jungel og finde rundt i..... Vi har en odder til Mathias, og skal ud og have en ny til den bette fis i maven. Men aner ikke lige hvilken en det skal være.... Alle svar er velkommen lige fra de billige til de dyre....

Knus

vi har haft odder både til tvillingerne og til Valdemar nu.

købt i babysam. tvillingevognen gav vi 9000for og mener det var 6000 for valdemars.

ville ikke købe andre end odder.

Anmeld

16. februar 2011

Trine89

Nu har jeg ikke købt barnevogn endnu. men jeg ved godt hvilken jeg vil have.. 

Men man skal vel også træffet valg ud fra de "krav" og behov man har.. 

Vi skal havde en barnevogn som ikke fylder så meget når den er klappet sammen og så skal den være nem at have med i henholdsvis tog og bus.. 

Vi vil gerne have (nok mest mig, tror manden i sidste ende er ligeglad ) Brio Kompakt plus Den koster vist lige omkring de 6000 kroner og kan hvertfald fåes i Babysam.. 
Det eneste jeg har hørt som der skulle være med den er at når man har fået den skal man lige efterspænde bremserne, men det er jo også til at overskue..

Knus Trine 13+4 

Anmeld

16. februar 2011

Brams

Hejsa Piger

2) Hvor købte i den)

3) Hvad gav i for den?

Knus

1) Emmaljunga Big Star Supreme Uniq

2) Babysam

3) 8.000 kr. (incl. lift)

4) 97 cm. i liggemål, samlet vægt for hele vognen er kun 16 kg. med Uniq-stellet, supernem bremse hvor vognen ikke skal løftes for at aktivere/deaktivere den, fylder kun 17 cm. i højden når hjulene er taget af, punkteringsfri dæk, vuggefunktion på den fritstående overdel, ThermoBase - i solerende/ventilerende barnevognsbund, støddæmpende hovedbeskyttelse når barnet ligger ned.

Vi er glade for vores barnevogn og kan kun anbefale den

Anmeld

16. februar 2011

noah3006

1. Emmaljunga Big star supreme Uniq

2. Babysam

3. 7199 kr (lift hertil koster 1149 kr)

4. Ligge mål 97 cm. Og virkelig mange vidunderlige funktioner som jeg kan se Brams også har skrevet før mig. Emmaljunga er simpelthen mit favorit mærke. har også deres klapvogn, og den har jeg haft i 5 år, den er som ny stadig. God kvalitet, og slidstærkt mærke.

Vi er også super glade for vores køb så det vil jeg da klart anbefale.

Anmeld

16. februar 2011

An&Jo

jeg har en emmaljunga big star supreme uniq og jeg ELSKER den..

Jeg startede med en odder, men den var simpelthen for ringe, den var rigtig løs i hængslerne osv også efter den var blevet efterspændt flere gange.. solgte den og købte så min emmaljunga, og ville ikke bytte den igen..

Den har en masse rigtig gode funktioner som der er nogen der har skrevet før mig..

Pris uden lift og pusletaske 7199kr

Anmeld

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Emmaljunga Edge Duo Kombi

købt i Babysam

har fungeret upåklageligt

Anmeld

16. februar 2011

SpunkenJo

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

2) Hvor købte i den)

3) Hvad gav i for den?

Knus

1) Hvilken barnevogn har i? Odder

2) Hvor købte i den Babysam

3) Hvad gav i for den? 10.000 (lige knap...4) Bemærkninger omkring vognen? Meget glad for den 

Anmeld

16. februar 2011

Betteisen

Vi købte Emmaljunga Big star Supreme i 2008. Gav vist 6700,- for selve vognen... lift og madras kom oven i prisen.

Vi er super glade for den... Den er nem at håndtere og kan nemt foldes helt sammen i barnevognskassen så den ikke fylder så meget. Den er nem at rengøre og falmer heller ikke så nemt.

Vi købte en brugt Odder, da lillesøster meldte sin ankomst, men har solgt den igen, da den store ikke ville ligge i den anden vogn mere. Jeg synes Odderen var meget stiv i det, men er helt vildt med designet. Synes dog den er meget dyr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.