Hvilken barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

-Milla-

vitapigen skriver:

Jeg har købt en bordeaux Emmaljunga big star surpreme.. Håber jeg bliver glad for den. Lækker ser den i hvert fald ud

Gav 4500 for den på udsalg i ønskebørn 

Kan jeg godt forstå. Det var godt nok også billigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Thereseh

Jeg har købt en " Emmaljunga Edge Duo Combi", og udover købt en " Quadrolift". I det hele, gav jeg 6800 i Engby Barnevogne på Vesterbro. 

Anmeld

18. februar 2011

morethanperfect

Vi har en Silver Cross kensingthon .. Rigtig lækker vogn , dog bare dyr og ikke god til sne og regn .. Ellers er den fin 

Anmeld

18. februar 2011

cecilie1984

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

Som overskriften lyder....

1) Hvilken barnevogn har i?

2) Hvor købte i den)

3) Hvad gav i for den?

4) Bemærkninger omkring vognen?

Håber i gider tage jer tid til at svare, da jeg virkelig syntes barnevogns markedet er e jungel og finde rundt i..... Vi har en odder til Mathias, og skal ud og have en ny til den bette fis i maven. Men aner ikke lige hvilken en det skal være.... Alle svar er velkommen lige fra de billige til de dyre....

Knus

1. emmaljunga big star suprime uniq

2. kære børn

3. 7000 incl lift

den ser sådan ud!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. februar 2011

Chr-Hei

Jeg hopper lige med på en Emmaljunga big star supreme...

Babysam

6200 + 1100 for lift..

Anmeld

18. februar 2011

SimoneL

Også en Emmaljunga BSS her, i farven 'jungle'.

Fandt den brugt via Den Blå Avis for 3000,- (ekskl. lift). Brugt er bare så meget sagt, da vognen ser helt ny ud. Lift låner vi os så frem til.

Den er stor, lækker og virker meget robust. Så glæder mig til forårets (og babys) komme, så jeg kan trille rundt med mit nye sweet ride!

Anmeld

18. februar 2011

kamtok

Fru Nielsen skriver:

1) Hvilken barnevogn har i?

2) Hvor købte i den)

3) Hvad gav i for den?

4) Bemærkninger omkring vognen?

1) Mikado Aston

2) http://www.flip-flap.dk/

3) 3500,-

4) Læs mere om selve Aston-modellen på http://www.flip-flap.dk/ASTON-Kombivogn 

Vi har købt en madras i babysam til den, og klippet/skåret den til, så den passer perfekt

Anmeld

18. februar 2011

GitteC78

Vi har en Basson Baby Balder barnevogn. Vi er super glad for den. Vi købte den sidste år i Ønskebørn. Vi købte en samlede pakke med alt baby udstyr for 5000 kr. Mener barnevognen ca koster 3000 kr.

Anmeld

18. februar 2011

frk Jensen

-Milla- skriver:

Det er også det jeg tænker. Nu er vi også så heldige at svigerforældrene giver vognen, så det hjælper jo også lidt på det, men tror nu alligevel vi ville købe samme model hvis de ikke gjorde.
Især når man hører jeres gode anbefalinger herinde.

Du bliver MEGET glad for din vogn

Den er nem at klappe sammen og smide ind i bilen.. Hjulene er også meget nemme at klikke af, og så fylder den ikke meget..

Anmeld

18. februar 2011

Maise86

Brams skriver:

1) Emmaljunga Big Star Supreme Uniq

2) Babysam

3) 8.000 kr. (incl. lift)

4) 97 cm. i liggemål, samlet vægt for hele vognen er kun 16 kg. med Uniq-stellet, supernem bremse hvor vognen ikke skal løftes for at aktivere/deaktivere den, fylder kun 17 cm. i højden når hjulene er taget af, punkteringsfri dæk, vuggefunktion på den fritstående overdel, ThermoBase - i solerende/ventilerende barnevognsbund, støddæmpende hovedbeskyttelse når barnet ligger ned.

Vi er glade for vores barnevogn og kan kun anbefale den

Må melde mig på denne her! Vi er simpelthen så glade for vores.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.