Hvilken barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

frk Jensen

Har en Emmaljunga big star surpreme.. Og er meget glad for den..

Gav 5000 for den på udsalg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

-Milla-

frk Jensen skriver:

Har en Emmaljunga big star surpreme.. Og er meget glad for den..

Gav 5000 for den på udsalg

Hvor har du købt den på udsalg henne?

Anmeld

18. februar 2011

starsofheaven

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

Som overskriften lyder....

1) Hvilken barnevogn har i?

2) Hvor købte i den)

3) Hvad gav i for den?

4) Bemærkninger omkring vognen?

Håber i gider tage jer tid til at svare, da jeg virkelig syntes barnevogns markedet er e jungel og finde rundt i..... Vi har en odder til Mathias, og skal ud og have en ny til den bette fis i maven. Men aner ikke lige hvilken en det skal være.... Alle svar er velkommen lige fra de billige til de dyre....

Knus

Vi har emmaljunga, og den er vi rigtig glad for, det er en combi vogn også klapvogn men vi har også invisteret i en brugt emmaljunga big star supreme da min datter hurtig blev for stor til at ligge i combien, men combien er virkelig lækker Vi gav 7000 kr for den.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. februar 2011

frk Jensen

-Milla- skriver:

Hvor har du købt den på udsalg henne?

Ønskebørn i Hobro til Januar udsalg 2009..

Anmeld

18. februar 2011

-Milla-

frk Jensen skriver:

Ønskebørn i Hobro til Januar udsalg 2009..

Hehe okay, det er jo længe siden.
Vi overvejer selv stærkt at det skal være den model, men tror prisen er over de 7000,- så vi må jo bare punge ud for kvaliteten.

Anmeld

18. februar 2011

JacobsMoar

Vi har en Simo, 4500 inkl pusletaske og lift, købt i Ønskebørn.. Vi er rigtig glade for den, men brugte kun liften Og pusletasken ca 2 mdr.. Nu har vi så købt en Emmaljunga Nitro City (klapvogn) fordi barnevognen skal skilles ad i atomer, den koster 4300, også i Ønskebørn.. Hvis jeg kunne gøre det om, havde jeg købt en Emmaljunga kombivogn, og en billig barnevogn til haven..

Anmeld

18. februar 2011

frk Jensen

-Milla- skriver:

Hehe okay, det er jo længe siden.
Vi overvejer selv stærkt at det skal være den model, men tror prisen er over de 7000,- så vi må jo bare punge ud for kvaliteten.

Jeg er meget glad for min vogn.. Han bruger den til at sove til middag i endnu, og han er 2 år og 4 mdr

Jeg sværger til Emmaljunga.. Har ALDRIG haft nogle problemer med vognen.. Den er lige så pæn som da jeg købte den.

Det er en dyr vogn, men syns også at man får hvad man betaler for. Den er hverken rustet, hænger i kassen eller andet..

Anmeld

18. februar 2011

-Milla-

frk Jensen skriver:

Jeg er meget glad for min vogn.. Han bruger den til at sove til middag i endnu, og han er 2 år og 4 mdr

Jeg sværger til Emmaljunga.. Har ALDRIG haft nogle problemer med vognen.. Den er lige så pæn som da jeg købte den.

Det er en dyr vogn, men syns også at man får hvad man betaler for. Den er hverken rustet, hænger i kassen eller andet..

Det er også det jeg tænker. Nu er vi også så heldige at svigerforældrene giver vognen, så det hjælper jo også lidt på det, men tror nu alligevel vi ville købe samme model hvis de ikke gjorde.
Især når man hører jeres gode anbefalinger herinde.

Anmeld

18. februar 2011

vitapigen

Jeg har købt en bordeaux Emmaljunga big star surpreme.. Håber jeg bliver glad for den. Lækker ser den i hvert fald ud

Gav 4500 for den på udsalg i ønskebørn 

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

starsofheaven skriver:

Vi har emmaljunga, og den er vi rigtig glad for, det er en combi vogn også klapvogn men vi har også invisteret i en brugt emmaljunga big star supreme da min datter hurtig blev for stor til at ligge i combien, men combien er virkelig lækker Vi gav 7000 kr for den.

Denne har vi også, og vi er super glade for den. Dog er ligge målet ikke så langt så hvis den skal bruges til at sove middag i dagligt ville jge ikke vælge den. Vores søn kan ikke sove ude alligevel så vi er super glade for den og klapvognsdelen er super go også til at sove i.. Den er super nem at betjene og slå sammen og har mange fede detaljer som indbygget myggenet og ekstra dækken bagtil og så de snorre der krydser på dækkenet foran passer lige til min iphone så den ligger opbevaret der..
gav 6000 uden lift mener jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.