Hvilken barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

oerbaek

vi har en scandia move classic, købt i babysam sat ned fra 4000 til 1600 incl lift og pusletaske

Jeg er meget glad for den, den er super nem at klappe sammen hvis den skal med i bilen, og den har et liggemål på 97 cm så den kan bruges længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Rockertand

Fru Nielsen skriver:

1) Hvilken barnevogn har i? Odder med X-dream-stel

2) Hvor købte i den) Babysam

3) Hvad gav i for den? Lige knap 11.000 kr

4) Bemærkninger omkring vognen? Eeelsker den, men nok mest pga. stellet - som i øvrigt nu kan fås i helt vildt lækre farver

Anmeld

19. februar 2011

Brams

Maise86 skriver:

Må melde mig på denne her! Vi er simpelthen så glade for vores.

Anmeld

19. februar 2011

MorAnn

Hej

Jeg har også en Emaljunga - brugt til 2 børn - 4 år gammel. Er rigtig glad for den, den er ikke falmet i farven og har heller ikke noget andet jeg kan sige dårligt om den. Jeg har købt den i babyvest. Men har set nogen rigtig pæne billeder af de nye modeller på  http://www.kidsnbaby.dk/

Held og lykke med købet

Kh.

Ann

Anmeld

19. februar 2011

ønskebørn74

Hejsa Piger

Som overskriften lyder....

1) Hvilken barnevogn har i?

2) Hvor købte i den)

3) Hvad gav i for den?

4) Bemærkninger omkring vognen?

Håber i gider tage jer tid til at svare, da jeg virkelig syntes barnevogns markedet er e jungel og finde rundt i..... Vi har en odder til Mathias, og skal ud og have en ny til den bette fis i maven. Men aner ikke lige hvilken en det skal være.... Alle svar er velkommen lige fra de billige til de dyre....

Knus

Vi har et vennepar der har denne vogn, en combi vogn der er hele 90cm (liggemål barnevognskasse)

Liggemål i klapvognen er 100... Der er lift, pusletaske, parasol, Aotostol med puttepose, Klapvognsdel,  Overlæder til både barnevognskasse og klapvogssæde.. OG DEN KOSTER KUN 3600!!!

OG DE ELSKER DEN... 

http://www.flip-flap.dk/ASTON-Kombivogn

Anmeld

19. februar 2011

Maja_4000

1) Odder Zip på x-dream stel

2) BabySam

3) 10-11.000

4) Den er super ! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. februar 2011

Clisolka

Vi er hoppet på en Trille Gigant - indtil videre har vi ingen problemer med den  Isabella har nogle sjove diskussioner med sælerne indeni 

Vi har købt hele barnevognspakken på onlinekids.dk til ca. 7.000. 

Anmeld

20. februar 2011

Isabella_mor

jeg har en simo..

den er købt brugt.

den er fin i selve kassen og rar at gå med og høj til at min kæreste kan gå med den uden at få ondt i ryggen..

den eneste ulempe er at stellet går i alarmerne i næsten alle butikker. så elsker du at shoppe, så lad være med at købe en simo..  ^_^

Anmeld

20. februar 2011

kamtok

ønskebarn74 skriver:

Vi har et vennepar der har denne vogn, en combi vogn der er hele 90cm (liggemål barnevognskasse)

Liggemål i klapvognen er 100... Der er lift, pusletaske, parasol, Aotostol med puttepose, Klapvognsdel,  Overlæder til både barnevognskasse og klapvogssæde.. OG DEN KOSTER KUN 3600!!!

OG DE ELSKER DEN... 

http://www.flip-flap.dk/ASTON-Kombivogn

Det er også bare en rigtig fed vogn.. Har den selv og jeg er såååå glad for den..

Anmeld

20. februar 2011

Kløver

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

Som overskriften lyder....

1) Hvilken barnevogn har i?

2) Hvor købte i den)

3) Hvad gav i for den?

4) Bemærkninger omkring vognen?

Håber i gider tage jer tid til at svare, da jeg virkelig syntes barnevogns markedet er e jungel og finde rundt i..... Vi har en odder til Mathias, og skal ud og have en ny til den bette fis i maven. Men aner ikke lige hvilken en det skal være.... Alle svar er velkommen lige fra de billige til de dyre....

Knus

Vi har købt en basson grande soft, og synes den har enormt mange lækre detaljer, vi har fået pusletaske og lift hjem og i brug, og begge dele er vi mega glade for, pusletasken er rigtig god og anvendelig og liften er rigtig lækker, vi glæder os til at vi kan komme ud og trille med vores nye vogn

vi har købt vognen i ønskebørn, for 4000kr inkl lift og taske (sparede ca 1000 kr på tilbud)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.