D.U.M her til aften.. Hvad syntes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Loa

Eiiiiiii, stop så med at snak fremadettet

Ang. aftenens afsnit, så syntes jeg det var mega synd for Maks at blive dumpet på den måde, men det virkede på mig lidt som en fiks idé fra Hannah's side..... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

NinaNymannMadsen

både mig og kæresten var enige om at det virkelig var for meget igår.
Hanna siger hun vil ha en svigerfamilie men hun vil ikk ha noget med hans familie at gøre så fraskriver hun sku da selv sin svigerfamilie.
blev bare så sur da jeg så hvordan hun var over for ham.

der har været bedre afsnit hvertfald.

Anmeld

16. februar 2011

betski

qp skriver:

Du betaler eks 29 kr for 5 dage og så kan du glo alle programmer der findes på nu tv så sindsygt som du vil - dvs ikke som på Tv2 hvor du kun betaler for 1 program.

øhh man betaler der ikke kun for et program på tv2 - jeg kan se alle de programmer der der på sputnik

Anmeld

16. februar 2011

qp

duddi. skriver:

øhh man betaler der ikke kun for et program på tv2 - jeg kan se alle de programmer der der på sputnik

Ja så er det jo en helt andet pris vi taler om Min pointe var, at man kun for 29 kr kan se alting gratis i 5 dage - hvis man skal have adgang til samme tjans på Tv2 er prisen jo en heeelt anden

Anmeld

16. februar 2011

betski

qp skriver:

Ja så er det jo en helt andet pris vi taler om Min pointe var, at man kun for 29 kr kan se alting gratis i 5 dage - hvis man skal have adgang til samme tjans på Tv2 er prisen jo en heeelt anden

ahh ok

Anmeld

19. februar 2011

ønskebørn74

Ellim skriver:

Må jeg høre hvad i syntes om aftens afsnit??

Sidder og ser genudsendelsen...

OMG...

Anmeld

20. februar 2011

Ellim

ønskebarn74 skriver:

Sidder og ser genudsendelsen...

OMG...

Jep - I KNOW!!!!!

Anmeld

22. februar 2011

Thereseh

quar20 skriver:

Tænker at det var en blanding af mider og fluer..  

Også kattens værelse som sku være børneværelse.. OMG.

Og deres computerborde og at de ikke ku tage sig sammen til, at gå igang..! AMEN ALTSÅ DOG...

Syntes det er et smadder godt billede

Ydrk, sidder og ser DUM nu.... jeg har mega kvalme over den lejlighed. Bvadr !!! 

Anmeld

22. februar 2011

Loa

Thereseh skriver:

Ydrk, sidder og ser DUM nu.... jeg har mega kvalme over den lejlighed. Bvadr !!! 

Er sgu egentlig mest overrasket over folk selv kan holde det ud...... Jeg kan ikke engang klare at se på opvasken fra igår

Anmeld

22. februar 2011

Vidunderligeunger

sne190810 skriver:

Hehe ..

Hvis i er forbløffet over dagens afsnit, så skal i glæde jer til imorgen

lige mine ord!! du tænker på dem der hvis lejlighed er lige til at lukke op og skide i, hvilket også sker mht. katten????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.