Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Må jeg høre hvad i syntes om aftens afsnit??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ellim skriver: Må jeg høre hvad i syntes om aftens afsnit??
Synes det rammer bunder flere og flere gange...mere og mere...
Hannah opfører sig på INGEN måde som en forældre...
maria_wt skriver: Synes det rammer bunder flere og flere gange...mere og mere... Hannah opfører sig på INGEN måde som en forældre...
Jeg har ikke lyst til at sige noget .. Kommer bare til at sige noget jeg slet slet ikke skal sige
Må desværre give dig ret.. Sad og så det og blev sgu helt dårlig, mens jeg var ved at dø af grin og blev dårligt tilpas.. FUCK - stakkels dreng... Det er jo så vildt!!
Så (heldigvis) Tvillinger.
Boycotter DUM. Synes det program er ALT for lavt efterhånden.
Pinligt for produktionsselskabet, at de skal grave så langt ned for at finde underholdning.
KaMa skriver: Så (heldigvis) Tvillinger. Boycotter DUM. Synes det program er ALT for lavt efterhånden. Pinligt for produktionsselskabet, at de skal grave så langt ned for at finde underholdning.
(samme producent som laver vores - Sand tv) Hvad tid bliver de unge mødre sendt? Kan ikke følge med om tirsdagen
Jamen - jeg overvejer seriøst det samme efter afterns afsnit. Hannah slår op med Max mens hun lige har sendt han hjem og hente alle hans gamle møbler hos hans mor, ringet og brokket sig mens han er der hjemme, og slår op fordi han bl.a ikke kan forsørge hende.. OMG OMG OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Malene84 skriver: (samme producent som laver vores - Sand tv) Hvad tid bliver de unge mødre sendt? Kan ikke følge med om tirsdagen
Så også jer i dag.. MEN TROR MIG..... DET ER PÅ INGEN MÅDE DET SAMME!! I er rent faktisk forbilleder og mange af dem fra dum er det bestemt ikke!!
Ja, jeg ved godt at det også er Sandtv, der laver Tvillinger. Lov lige at stoppe inden de beder jeg lave et break-up for åben skærm (eller de pludselig kommer med hårklister og plastikhår, som I skal sætte på hoved).
Enig
Og er dybt rystet over den lyserøde kjole hende den nye havde valgt at tage på ( ups der var jeg lidt ond )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128