D.U.M her til aften.. Hvad syntes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Shibby

qp skriver:

Afsnit 299 på nutv Tror man vil se noget af det i morgen aften og så næste tirsdag går helvede løs ....

Tror desværre de får mediehug

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

qp

Shibby skriver:

Tror desværre de får mediehug

Ja mon ikke.... men på den anden side, så kan det måske hjælpe dem på rette spor! Jeg ved bare, at en sundhedsplejerske vil se rødt når hun engang finder ud af at et barn skal vokse op i den hybel

Anmeld

16. februar 2011

Shibby

Bare de får det fikset inden babyen ankommer!

Der sidder kommunefolk og holder øje med programmet,tror ikk den scene vil blive glemt..Billederne af hundelorte,kattemøg,fluer og mider? sidder fast oppe i krydderen på mig.. De har brug for hjælp. Håber de får den. Det så ret uoverskueligt ud

Anmeld

16. februar 2011

Sabina92

Ihhhh hvor gør i mig nys.... vil bare se det nuuuuuuuuu

Anmeld

16. februar 2011

Bambii

Er godt nok nysgerrig på det afsnit..

Vil super gerne se det lige nu..

Anmeld

16. februar 2011

Ranarupta

Shibby skriver:

Bare de får det fikset inden babyen ankommer!

Der sidder kommunefolk og holder øje med programmet,tror ikk den scene vil blive glemt..Billederne af hundelorte,kattemøg,fluer og mider? sidder fast oppe i krydderen på mig.. De har brug for hjælp. Håber de får den. Det så ret uoverskueligt ud

Hvem er det af de nye, der bor sådan? 

Anmeld

16. februar 2011

SD21

Hvordan fungerer nutv? Hvis man nu betaler, kan man så kun se det ene afsnit eller kan man se alle afsnittene af denne her sæson?

Anmeld

16. februar 2011

qp

SD21 skriver:

Hvordan fungerer nutv? Hvis man nu betaler, kan man så kun se det ene afsnit eller kan man se alle afsnittene af denne her sæson?

Du betaler eks 29 kr for 5 dage og så kan du glo alle programmer der findes på nu tv så sindsygt som du vil - dvs ikke som på Tv2 hvor du kun betaler for 1 program.

Anmeld

16. februar 2011

SD21

qp skriver:

Du betaler eks 29 kr for 5 dage og så kan du glo alle programmer der findes på nu tv så sindsygt som du vil - dvs ikke som på Tv2 hvor du kun betaler for 1 program.

Super, så kan jeg jo godt bestille en kode, men jeg gad ikke hvis jeg kun kunne se det ene afsnit

Anmeld

16. februar 2011

quar20

Shibby skriver:

Afsnit 299...

Var det midder ? fluer og kattelort..

-Ang mit profilbillede: TAK! Er også ret glad for det!

Tænker at det var en blanding af mider og fluer..  

Også kattens værelse som sku være børneværelse.. OMG.

Og deres computerborde og at de ikke ku tage sig sammen til, at gå igang..! AMEN ALTSÅ DOG...

Syntes det er et smadder godt billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.