D.U.M her til aften.. Hvad syntes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

twinny

Det er simpelhen forfærdeligt....

det er til at brække sig over... Og Hannah skal bare lette sin ASS og arbejde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Ellim

Thereseh skriver:

Ydrk, sidder og ser DUM nu.... jeg har mega kvalme over den lejlighed. Bvadr !!! 

PUHA - det er jo så mega klamt!!!!

Anmeld

22. februar 2011

Vidunderligeunger

quar20 skriver:

Tænker at det var en blanding af mider og fluer..  

Også kattens værelse som sku være børneværelse.. OMG.

Og deres computerborde og at de ikke ku tage sig sammen til, at gå igang..! AMEN ALTSÅ DOG...

Syntes det er et smadder godt billede

det er bare SÅ ulækkert. jeg håber VIRKELIG der bliver gjort noget, det var bare for meget... :/

Anmeld

22. februar 2011

Ellim

Baby-støv skriver:

Det er simpelhen forfærdeligt....

det er til at brække sig over... Og Hannah skal bare lette sin ASS og arbejde...

Hannah er SÅ sløv.. DEt er så vildt.. men det er hende kristina med maja altså også!!! KOM I GANG PIGER!!

Anmeld

22. februar 2011

twinny

Ellim skriver:

Hannah er SÅ sløv.. DEt er så vildt.. men det er hende kristina med maja altså også!!! KOM I GANG PIGER!!

Ja så enig....  De skulle bare have et los i r*ven... Det er sådan nogle typer, der giver folk på KH dårlig ry......

De kan sagtens arbejde, de skal bare igang.. har det så dårligt med at skulle betale til præcis sådan nogle...

Anmeld

22. februar 2011

Thereseh

BlyViol skriver:

lige mine ord!! du tænker på dem der hvis lejlighed er lige til at lukke op og skide i, hvilket også sker mht. katten????

Yep. Man kan da bare slet slet ikke bo sådan ! 

Anmeld

22. februar 2011

Sofia

Thereseh skriver:

Ydrk, sidder og ser DUM nu.... jeg har mega kvalme over den lejlighed. Bvadr !!! 

Jeg har virkelig også kvalme, det er så ulækkert det er slet ikke til at holde ud.

Anmeld

22. februar 2011

Hasselnødden

Det er et kvalmende program, har set enkelte afsnit - jeg er næsten grædefærdig, når jeg zapper væk  

Anmeld

22. februar 2011

nvm

ja føj for et klamt hjem, serøst det for ulækker.

mider og fluer i deres madrester. og de har enda opvaskmaskine, se dog at komme igang med at gøre det klamme hjem rent.

ville ikke sætte mine ben i sådan et urent hjem, slet ikke med en baby/barn.... AD!!!!

Anmeld

22. februar 2011

sne190810

BlyViol skriver:

lige mine ord!! du tænker på dem der hvis lejlighed er lige til at lukke op og skide i, hvilket også sker mht. katten????

Jeps, lige præcis!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.