D.U.M her til aften.. Hvad syntes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

quar20

sne190810 skriver:

Det er SÅ latterligt ulækkert!

Ja præcis..!!

Jeg har det SÅ dårligt med at se det.. Kan forestille mig hvordan filmholdet så har haft det når de sku filme der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Shibby

quar20 skriver:

Ja præcis..!!

Jeg har det SÅ dårligt med at se det.. Kan forestille mig hvordan filmholdet så har haft det når de sku filme der

Nok på samme måde som vi andre reagere..

Anmeld

15. februar 2011

sne190810

quar20 skriver:

Ja præcis..!!

Prøv at tænk dig til hvordan der lugtede

Anmeld

15. februar 2011

quar20

Shibby skriver:

Nok på samme måde som vi andre reagere.

Ja det tænker jeg også..!!

HUHA men altså nogen bor jo sådan.. ( desværre gør min mor også - ser hende dog meget meget sjældent men besøger hende ALDRIG - netop pga. hendes måde at leve og bo på )..! Men sådan kan man bare ikke bo - altså det er min indstilling..!!! BRADR

Anmeld

15. februar 2011

quar20

sne190810 skriver:

Prøv at tænk dig til hvordan der lugtede

EJJJ BRADR....

Anmeld

15. februar 2011

quar20

Shibby skriver:

Nok på samme måde som vi andre reagere..

BY THE WAY

MEGA lækkert profilbillede Hvor ser i søde ud

Anmeld

15. februar 2011

qp

Jeg er faktisk også helt forarget over hvordan det nye par der bor og hvor pisse hamrende uhygiejniske de er! Det der er jo INTET hjem for et barn.... deres hybel ligner sgu et hul som naboerne bruger til affald. Føj for den lede...........

Anmeld

15. februar 2011

Shibby

Afsnit 299...

Var det midder ? fluer og kattelort..

-Ang mit profilbillede: TAK! Er også ret glad for det!

Anmeld

15. februar 2011

Carina1977

qp skriver:

Jeg er faktisk også helt forarget over hvordan det nye par der bor og hvor pisse hamrende uhygiejniske de er! Det der er jo INTET hjem for et barn.... deres hybel ligner sgu et hul som naboerne bruger til affald. Føj for den lede...........

Hvornår ser man det afsnit?

Anmeld

15. februar 2011

Shibby

quar20 skriver:

Ja det tænker jeg også..!!

HUHA men altså nogen bor jo sådan.. ( desværre gør min mor også - ser hende dog meget meget sjældent men besøger hende ALDRIG - netop pga. hendes måde at leve og bo på )..! Men sådan kan man bare ikke bo - altså det er min indstilling..!!! BRADR

Har ondt af din mor..Kender problemet. Havde en rigtig god veninde der boede sådan. Vi kunne aldrig komme på besøg eller lign. Kontakten gled ud pga svineriet,til sidst ringed ehun kun hvis hunhavde brug for oprydningshjælp. Det magted ejeg bare ikke,-for det lignede det vi lige har set på tv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.