Ser I Tvillinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Malene84

patella skriver:

Har optaget det, da vi havde gæster  - så jeg har det stadig til gode Jubiiii

Hvor mange afsnit er der iøvrigt?

der er kun 4 i denne sæson!!! vi håber meget på en omgang mere... men får først svar i april

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Malene84

Lulle25 skriver:

Selvfølgelig ser vi tvillinger. I er bare så gode i 2. Har lige forsvaret jer inde på netbaby. Folk har jo så ondt i røven.

Synes i gør det rigtig godt med jeres drenge 

ååhhh har lige læst det... og hvor er du bare SØD. Du ved slet ikke hvad det betyder for os.

Iøvrigt så træner Jannick ikke... og tager bestemt ikke sol. MEN NU ER HAN SLET IKKE TIL AT FÅ NED PÅ JORDEN IGEN, EFTER DEN KOMMENTAR: skaaaat, jeg ligner en der træner  HAHAH

Og... det er mig der har klippet og farvet os begge to  Og sengetøjet fik vi i dåbsgave  så du har helt ret

Igen... tusind, tusind tak

Anmeld

15. februar 2011

dorthemus

Malene84 skriver:

møs hende lige fra alle os

Der blir møsset tilbage

Anmeld

15. februar 2011

*A*

Malene84 skriver:

Go'aften tøser...

Ser I tvillinger?  Lidt reklame for programmet må man vel lave ikke?!

Selvfølgelig ser jeg Tvillinger. Mine tvillinge drenge er lagt i seng, så jeg kan se programmet i nogenlunde fred og ro

Jeg synes det er et godt program og jeg har tilmeldt mig "fan" siden inde på Facebook...

Anmeld

15. februar 2011

D.B.L

Lige set afsnit 4 på sputnik

Anmeld

15. februar 2011

Malene84

*A* skriver:

Selvfølgelig ser jeg Tvillinger. Mine tvillinge drenge er lagt i seng, så jeg kan se programmet i nogenlunde fred og ro

Jeg synes det er et godt program og jeg har tilmeldt mig "fan" siden inde på Facebook...

Anmeld

15. februar 2011

Malene84

D.B.L skriver:

Lige set afsnit 4 på sputnik

Hvad synes du?

Anmeld

15. februar 2011

morethanperfect

Selvfølgelig så jeg det da Eller mig og kæresten så det

I suuper seje 

Anmeld

15. februar 2011

Malene84

morethanperfect skriver:

Selvfølgelig så jeg det da Eller mig og kæresten så det

I suuper seje 

hehe tak

Anmeld

15. februar 2011

*A*

Jeg synes bare i er super gode og i er uden tvivl mit yndlings par (eller i hvert fald det par jeg bedst kan identificere mig med) i programmet...

Jeg glæder mig også til at min kæreste og jeg skal ud og spise uden drengene - dog tror jeg også at vi får rigtig svært ved ikke at tale om drengene  Men sådan er det jo, for de fylder jo nøsten alt i min hverdag (jeg går hjemme på barsel indtil midt i september)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.