Ser I Tvillinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

Malene84 skriver:

Go'aften tøser...

Ser I tvillinger?  Lidt reklame for programmet må man vel lave ikke?!

Selvfølgelig gør jeg det!!! Både min datter og jeg faktisk, min datter er 2,9 år og ELSKER at se babyer og børn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Malene84

misslea skriver:

Forresten søde... - er der en facebook-gruppe oder was??? Vil gerne følge lidt med... hihi

hehe.. ja sweetie, kom endelig derind... http://www.facebook.com/#!/pages/Tvillinger/174001959303188

Anmeld

16. februar 2011

Malene84

Loa skriver:

Malene, det blå sengetøj vi så i afsnittet var det katvig eller småfolk?? Min søster og jeg blev lidt uenige.....

Det blå er fra Småfolk og det grønne fra katvig

Anmeld

16. februar 2011

Malene84

Najsen86 skriver:

JA!!! sidder klistret til skærmen hver tirsdag.. kommer der ikke flere programmer?

Naja

hehe... det er desværre det sidste på tirsdag!!! Vi får først af vide i april, om der kommer flere! Seertallet er faldet, så de er ikke sikre på at folk gider se mere

Anmeld

16. februar 2011

Loa

Malene84 skriver:

Det blå er fra Småfolk og det grønne fra katvig

Tak så fik jeg ret

Anmeld

16. februar 2011

misslea

Malene84 skriver:

hehe.. ja sweetie, kom endelig derind... http://www.facebook.com/#!/pages/Tvillinger/174001959303188

tusind tak..... jeg er KLART med... hihi!!

Anmeld

16. februar 2011

Lulle25

Det var da så lidt Håber manden er faldet ned igen. Hihi.

Jeg glæder mig over I er så gode, og folk har bare ondt i røven fordi i ser godt ud begge 2

Knus Louise

Anmeld

16. februar 2011

CmarianN

Malene84 skriver:

Go'aften tøser...

Ser I tvillinger?  Lidt reklame for programmet må man vel lave ikke?!

Selvfølgelig!

Sluger det råt  I er simpelthen så søde!

Det "ældre" par (kan ikke huske hvad de hedder, men manden på 52). Det overrasker mig hver gang jeg ser programmet hvor ROLIGT der er hjemme ved dem. De tager bare tingene i så slow et tempo. Tror faktisk det er til gavn for børnene når forældrene ikke er for hysteriske og stressede  Hyggeligt er det at se på og følge alle familierne...

Anmeld

16. februar 2011

ulleby

Selvfølgelig gør vi det

Anmeld

16. februar 2011

Louisiana

Ja! Selvom jeg må indrømme, at jeg glemte det sidste gang  Jeg var også sur på mig selv!

Jeg synes det er et godt program, og selvom jeg "kun" har én, så bringer det minder frem, om hvordan det hele var, da han var helt lille (han er 11 ½ nu). Det føles som en evighed siden.... Suk!

Derudover lærer man meget om, hvor stor en opgave det faktisk er, ikke kun at få tvillinger, men også at være gravid med tvillinger. Der er meget mere i det, end man umiddelbart regner med!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.