Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fedt at programmet rammer så mange Vi håber meget på en sæson mere, mere så vi kan vise hvem vi er. Det er en meget hurtigt gennemgang af alle 4 par!
Men taaak tøser fordi I bakker op
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malene84 skriver: Der er "kun" 4 sidste gang på tirsdag
Der er "kun" 4 sidste gang på tirsdag
åh neeeej så har jeg jo lige set det sidste
Ja ja, det gør jeg da.
Synes det er så hyggeligt. Og jeg må da også indrømme, at jeg sad og tudede i dag. (der skal så heller ikke så meget til for tiden )
Jeg har ikke set alle afsnittene men kom tilfældigvis forbi i dag... Årh det par der med de syge nyfødte tvillinger - bare måden de kigger på hinanden??? De virker SÅ nyforelskede og hvor er det fedt, at se.
Malene: Hils din kæreste og fortæl ham, at "det ikke bare er en tid der skal overstås" (Som han sagde i programmet) - det er en tid man aldrig får igen og derfor må man virkelig ikke glemme, at nyde den.
qp skriver: Jeg har ikke set alle afsnittene men kom tilfældigvis forbi i dag... Årh det par der med de syge nyfødte tvillinger - bare måden de kigger på hinanden??? De virker SÅ nyforelskede og hvor er det fedt, at se. Malene: Hils din kæreste og fortæl ham, at "det ikke bare er en tid der skal overstås" (Som han sagde i programmet) - det er en tid man aldrig får igen og derfor må man virkelig ikke glemme, at nyde den.
hehe det var ikke det han mente... han mente vores stramme økonomi og manglende tid til hinanden!!
Malene84 skriver: hvor er det dejligt tøser Vi har brug for jer, seertallet er faldet - så de er ikke sikker på en sæson mere HAHAHA... JEG HAR HYLET HVER GANG NU!!! Mener ikke program 4 er en hyler... men hæng mig ikke op på noget, har svært ved at huske programmer fra hinanden!!
hvor er det dejligt tøser Vi har brug for jer, seertallet er faldet - så de er ikke sikker på en sæson mere
HAHAHA... JEG HAR HYLET HVER GANG NU!!! Mener ikke program 4 er en hyler... men hæng mig ikke op på noget, har svært ved at huske programmer fra hinanden!!
whaat? ikke flere sæsoner? :O
så tænder jeg sku fjernsynet i alle rum næste tirsdag. - ej håber da godt nok der kommer mere fra jer..
Fantastisk underholdning..
Sådan forstod jeg det - og jeg tænkte "ØV!!!!" ( læs: idiot) for den tid får man jo aldrig igen Men det var godt det ikke var det han mente, for så er han jo sleeeet ikke så tosset igen....
bøgelund1 skriver: whaat? ikke flere sæsoner? :O så tænder jeg sku fjernsynet i alle rum næste tirsdag. - ej håber da godt nok der kommer mere fra jer.. Fantastisk underholdning..
hehe hvor er du sød... tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128